update... - pingu en pinga knuffels - 3x boxershort - american girl - scooter kidz - tje neverending story - comedybox zijn verkocht alles waar een foto van is is nog beschikbaar...wie bied!
update... - 6 rompertjes - wit blouseje - groen 3 kwart broekje - roze 3 kwart broekje - jurkje zijn verkocht
UPDATE-UPDATE-UPDATE-UPDATE-UPDATE-UPDATE-UPDATE ik heb weer veel nieuwe dingen toegevoegd! allemaal kleding in de maat 92...kijken maar
jammer dat mijn dochter pas in 74 zit hi hi ander had ik zeker al die boven dingen bij je gereseveerd gaaf zeg hi hi zo voor de zomer maar dat zal nog veel en veel te groot vallen
update...de 4 leuke rompertjes zijn verkocht. alles waar een foto van is is nog beschikbaar @manuela: leuk he! jammer dat de kleertjes te groot zijn...we hyven
Oh wat een leuke dingetjes zeg! Heb wel interesse in wat spijkerbroekjes en shirts met lange mouwen..maakt me eigenlijk helemaal niets uit welke... Maar wat zijn je prijzen? Wil je me een pb sturen?
update.... - 2 grijze leggings met pint - laarsjes - 5 setjes h&m - donkere spijkerbroek c&a - 3 tuniekjes prenatal - topje h&m - shirt met steentjes angel zijn verkocht