Mijn man heeft zichzelf ervan overtuigd dat onze kleine uk Thomas gaat heten. Maar ik vind het helemaal geen mooie naam voor in deze tijd, ik zou liever iets moderners kiezen. Een jongensnaam vind ik best lastig om te kiezen. Nu hebben wij het geluk dat we nog een half jaartje de tijd hebben, en we weten ook nog niet of het wel een jongen is, voor hetzelfde geld is het een meisje Voor een meisje hebben we de naam HANNAH in gedachten, maar dat is nog niet 100% zeker. De grote zus heet MAYA. Voor een jongen....... THOMAS..... nee , niet mijn smaak. Maar ML wil wel graag iets wat er op lijkt. Tom Tobias Toby Tja.... ik weet het niet Hebben jullie suggesties?
hihihi ook ik dacht gelijk aan Tobin.. vind het stoer klinken, en erg leuk bij M.aya! Anders.. mm.. Toby of Tove?
Thomas stond vorig jaar op nummer 13 van de meest gegeven namen. Dus veel ouders vinden het wel een naam van deze tijd Maar jij vind hem niet mooi, dat is duidelijk. Als het een naam met T- moet zijn, misschien : Thomar - Tomar : Scandinavische naam Thorben - Torben : idem Thorsten - Torsten : idem Thorbe - Torbe Torian Thorvian Thore - Tore Tars Tabian Timon Timo - Timothy - Timoté Tiemen Tibo - Thibo Tiebe - Tibe Teije - Theye Tibor Ties Tycho Tybren Tyler Tristan
Als je een naam op -as of ias zoekt : Cas - Kas Boaz - Boas Jonas Elias Silas Niklas Joras Sebas : kan als seh-BAS of als SEE-bas (ik ken een Sébas)
Hihi... ik dacht dat Thomas niet meer zo populair was, maar daar heb ik me duidelijk in vergist Tobin is wel een leuke naam, maar ik had er nog nooit van gehoord. Ik ga hem zeker voorleggen aan mijn man. Timo zal het niet worden, omdat iemand in de naaste familie ook zo heet. Bij Toby denk ik te veel aan Mega Mindy... Mijn dochter is daar een tijdje dol op geweest... verkeerde associatie. Tom vind ik leuk, maar mijn man niet
Jonas vind ik ook erg leuk, maar weel ML die de naam afwees... zucht... hahaha... het wordt nog een hele opgave voor ons om een naam te vinden Ik heb in ieder geval een briefje met "Tobin" op het bureau van mijn man gelegd, kan die daar vanavond meteen over na gaan denken
haha hier was het presies andersom. ik vond thomas een geweldige naam voor onze zoon alleen manlief helaas niet. Tobin of Tobias vind ik ook mooi
Vind Tobin ook een hele leuke naam en een goede optie voor jullie. Heel veel succes met het kiezen van de naam.
Tobin is leuk, vraag me wel af of mensen zich niet gaan vergissen en hem Robin gaan noemen. Toby/Tobias vind ik ook mooi, maar mijn vriend vindt Toby een aso-naam...ahum dus die viel bij ons af. Tobias werd vlg vriendlief afgekort tot Toby
Als mama van een Tobin kan ik zeggen dat dat echt nog nooit gebeurd is. Je spreekt het ook anders uit. Tobin is met een lange "o" en Robin met een korte.