Hallo meiden, enventueel mannen als die er ook zijn Ik ben momenteel 21 week zwanger van ons 2e kindje, een jongen! ik vond het met mijn zoon al lastig om een jongens naam uit te zoeken bij toeval liepen we tegen de naam Conner aan, dat betekend houd van houden, houd van wolven.... wij houden ook erg van honden dus vonden dat wel een mooie naam... Maar nu willen we wel graag orgineel blijven en zoeken een niet veel voorkomende naam, en het liefst met een mooie betekenis erggg lastig dus wou hier kijken of er misschien tips zijn! De letters C, D, en P vallen af, en het moet dus een niet veel voorkomende naam in NL (noorden) zijn het liefst met een betekenis kindje word verwacht in juni, sterrenbeeld is dan tweeling, chinees sterrenbeeld is slang..... misschien hebben jullie daar iets aan ow ja ik werk op een creche dus dat maakt het nog lastiger hopelijk kan iemand me helpen xxx
dank je, had ik idd ookal ondekt... alleen kom ik er dan nog niet uit dacht misschien is er hier iemand die met een mooie speciaale naam, of iemand die iemand kent met een bijzondere mooie naam
Ik ken geen Conner en ik vind het wel een mooie naam eigenlijk De eerste ingeving is vaak de beste zeg ik altijd.
Mooie naam heeft jullie zoon!! weet helaas geen goede naam voor je tweede zoon, maar succes met zoeken
Vriendlief en ik zijn druk aan het discussiëren hebben twee opties haha zal je ff pb doen! Misschien dat jij er wat aan hebt
stuite net op de naam phelan (ja ik weet het met een P ) betekent kleine wolf en spreekt het uit als pfelen) wat vinden jullie er van? wees gewoon vrij en geef je eigen mening, niet iedereen is gelukkig het zelfde
PHelan niet zo mijn smaak, klank is op zich wel mooi.Ff denken voor je. Noble Hunter Ilay Kingsley Nimm Owen Silvester Tyler Tristan Wyatt Lastig he!!
heel erg lastig idd, maar bedankt voor je bijdrage!! Silvester vond ik vroeger altijd heel mooi! heb er nu andere ideeen over Tyler stond idd ook op mijn lijstje...... Owen ook leuk alleen ken al een Owen... , zelfde geld voor Tristan.. de andere namen moet ik misschien even wat vaker hard op zeggen, al vind ik sommige te amerikaans dankje wel voor je lijstje!!!! X
Meid ik zit hier ons lijstje met afgevallen namen door te spitten en zie er hier 1 die misschien wat voor jou is ! Kyan - kleine leeuw En dankje, ik ben ook heel benieuwd welke het wordt... Vriendlief en ik zijn allebei te goed in discussiëren whaha worden t maar niet eens
onze zijn heet Silvan Krijgen er veel leuke reacties op, mensen kennen de naam niet maar vinden m geweldig. En ik vindt het fijn dat hij niet in de klas komt met nog 3 Silvan's Variaties hierop vond ik ook allemaal erg leuk Silvain, Silvijn, Silven