Een meidennaam. Zo ontzettend moeilijk.. Vanaf het begin van mijn zwangerschap hebben veel mensen gespeculeerd of het een jongen of meisje werd. Vooral mijn moeder (overigens ook meerdere hoor) was er heilig van overtuigd dat het een jongen zou worden. Omdat ik dat gevoel ook had zijn we ons toen meer gaan focussen op jongensnamen en al vrij snel hadden we DE naam gevonden. Toch hoopte ik diep van binnen dat het meisje zou worden en na een pretecho met geslachtsbepaling kon ik mijn geluk niet meer op: een meisje!! Ik had al een naam maar vriendlief vond die niet leuk. Toen we samen is gingen kijken voor namen wees hij een naam aan die ik nu niet meer uit mijn hoofd krijg.. Alleen krijg ik niet het gevoel bij mezelf dat het DE naam is ondanks ik hem wel erg leuk vind. De naam die we hebben is Jeslin. We willen het gaan uitspreken als djeslin. Ik ben helemaal niet van de vol hollandse namen dat maakt het ook nog is wat lastiger. Misschien iemand tips of alternatieve namen? Vind zo lastig, kleine meid draagt de naam natuurlijk heel haar leven bij haar.
Zomaar wat ideetjes: Quinty Zorah Lexi Ik vind Jeslin een leuke naam, ik zou hem echter als Jazzlin schrijven
Ik vind Jeslin opzich wel leuk, maar hij is wel populair aan het worden volgens mij. ideeen: Jelisa Fayenne Lauren Jaidee Rona Selina Ashley
Quirine/Quirien Florien/Florine Livia Jamilla (spreek uit djamilla) Yalisa (spreek uit djaliza) Marinthe
Jesmae / Jesmay / Jesmé Jelin / Jaylin Felin / Faylin Melin / Maylin Jesley Joylin Jasmin Jessa Jools
-Jiska -Jazzy -Eslin -Lesli(e) -Jessie -Desi -Melina/Jelina -Lindsay -Lindi -Aylin -Marin -Cailin -Sayen -Lorrin -Kerstin -Mirrin
Vind jeslin ook leuk. Maar zou ook voor andere spelling gaan😊 Misschien Zoë Jill Jenna Jayla Jaylin Zoiets?😁
Lore Mirte Rosan Tosca Kylie Robyn Ilva Madee Flora Luana Inova Bodin Brit Jelissa Evelin Daliah Lanaé Hailie Alissa Jaline Jellina Kayleigh
Zomaar wat ideetjes: Quinty Zorah Lexi Ik vind Jeslin een leuke naam, ik zou hem echter als Jazzlin schrijven