Ik hoop dat ik het in het goede gedeelte plaats, maar zit even met een vraag. Mijn vriend en ik zijn al 8 jaar samen en hebben ondertussen al een zoontje van bijna 3 en ik ben nu bijna 30 weken zwanger. De laatste tijd gedraagt mijn vriend zicht erg raar naar mijn mening. HIj grijnst de hele tijd zo raar als hij me aankijkt en heeft het op zijn manier altijd TE druk met zijn eigen bedrijf waardoor hij nooit tijd heeft om te praten of weet ik veel wat. Ik heb nu al een paar keer gevraagd waarom hij steeds zo vaag doet, en telkens krijg ik het antwoord dat ik me geen zorgen moet maken en dat het mijn hormonen nu zijn. Maar als ik een tijdje doorvraag dan gaat het STEEDS maar weer om een verassing. De eerste paar keren geloofde ik het nog wel, maar nu ik vandaag weer heb gevraagd na een weekendje weg (ook al als verrassing) zei hij dat hij alweer een verassing had. Ik vind dit zelf echt heel erg vreemd. Het komt echt over zo van nu is ze wel even stil.... Wat zeggen jullie? Vinden jullie dit gedrag ook vreemd of denken jullie ook dat het toch echt mijn hormonen zijn. Ik weet het even niet meer.
lastig zeg, is het een optie om tegen hem te zeggen dat je door je hormonen even niet zo goed tegen verassingen kan. Of dat hij a.u.b. niet zo geheimzinnig wilt doen en die verassing gewoon te vertellen omdat jij je daar beter bij voelt? Kijken hoe hij dan reageert?
ben benieuwd, iets huwelijkaanzoekachtigs zou ik wel denken, misschien wil ie een tipje van de sluier oplichten zodat jij niet ongerust bent? Wordt ook wel nieuwsgierig nu..
Whaha, hier ook als eerste gedachte een huwelijksaanzoek Maar kan me voorstellen dat je er helemaal gestoord van wordt hoor
Ik weet zeker dat het vast ook wel een groot deel aan de hormonen ligt, maar vind het allemaal net een beetje te toevallig. Elke keer als hij weer zo raar doet en ik vraag erna, dan heeft hij telkens een andere verassing. Dus aan trouwen denk ik eigenlijk echt niet. Zo heb ik al (als verrassing) Sieraden gekregen, een vakantie Oostenrijk, Weekendje Ardennen en dat in de laatste maanden. Nu vroeg ik hem vandaag weer en zegt hij eerst van er is niks, en later zegt hij ineens ik heb een verassing. Is het dan niet allemaal een beetje te toevallig. Zo is hij nog nooit geweest in die 8 jaar. Ik krijg een beetje het gevoel van ik zeg maar gewoon dat het een verrassing is en dan is ze wel stil. Of ben ik nou gewoon een enorme hork die het inderdaad allemaal verkeerd ziet
Meid niet druk maken dr komt vast iets heeeeel leuks aan.. zolang hij blijft grijzen is er niks aan de hand
Tja jij kent je vriend het beste...maar je vertrouwt het niet? Denk dat hij het doet om iets "goed te maken"
*proest* kan me zo voorstellen dat je partner dan de grootste lol heeft als jij zo reageert... Ik zou namelijk precies hetzelfde doen bij mijn partner, die word helemaal gek als ik zeg dat ik een verrassing heb!hahahaha
Ik heb dat hier ook een keer gehad... Werd er heel onzeker van. Dacht op een gegeven moment zelfs dat mijn man een affaire had met mijn moeder... Toen mijn man doorkreeg dat ik er heel erg mee zat en vermoedde dat er wat aan de hand was, heeft hij het me eerlijk verteld. Het bleek om een surpriseparty te zijn, omdat ik geslaagd was! (domme domme ik...) Als ik jou was, zou ik echt eerlijk zeggen dat je je misschien van alles in de kop haalt, maar dat je je er echt niet lekker bij voelt en dat je er heel onzeker van wordt. Misschien kan hij dan een tipje van de (hopelijk bruids)sluier oplichten! Liefs
Ik heb echt niet het gevoel dat het om een aanzoek gaat. Hij is helemaal niet romantisch en heb ook niet het idee dat hij uberhaubt al over trouwen nadenkt. En heb hem al vaker betrapt op liegen namelijk en dan grijnsde hij ook telkens zo vies van ik zeg niks en bleek later dat ik toch gelijk had. Dat is dus mijn probleem, hij kan absoluut niet goed liegen en grijnst ook altijd als hij liegt omdat hij dan niet weet hoe hij zich moet gedragen. Ik ben band dat hij dat dit keer ook doet en me een beetje afkoopt zeg maar met allemaal verrassingen. Hij is heel erg in zichzelf en praat nooit over gevoelens of weet ik veel wat, dus vind hem altijd zo moelijk te peilen. Dat maakt mij het allemaal zo moeilijk. Maar net zoals ik zeg, misschien zit ik er wel helemaal naast hoor, vandaar mijn vraag aan jullie. Ben af en toe nogal onredelijk door de hormoontjes...dus tja.... ik weer het even niet meer
Mss wilde ie je op de weekendjes weg wel ten huwelijk vragen, maar durfde hij toch op het laatste moment niet? En om dan toch maar met iets aan te komen werden het sieraden? Maar als je het echt niet vertrouwd dan moet je hem met de kloten voor het blok zetten
Misschien niet leuk wat ik ga zeggen, maar ik denk juist eerder aan vreemdgaan ipv een huwelijksaanzoek.. Sommige mannen "lijmen" je dan ook telkens met cadeautjes en hebben wat te verbergen of proberen zo hun schuldgevoel kwijt te rakwn Ik zeg niet dat dit bij jou het geval is, maar heb het wel vaker meegemaakt/gehoord