O, maar nou begrijp je mij weer helemaal verkeerd denk ik. Het was meer een gevoel wat ik had (dat schreef ik toch ook?) en helemaal geen verwijt naar jou toe. Ik bedoelde ook helemaal niet dat je mij bekritiseerde. Ik had alleen het gevoel dat je me gewoon niet leuk vond, althans mijn reacties dan natuurlijk. Maar dat was dus niet correct. Heb je toch ook nergens van beschuldigd? Niet te zwaar aan tillen hoor. Ik had het al een tijdje in mijn hoofd en dacht, ik vraag het eens maar zat er dus helemaal naast me stupid woman
Hahahaha echt elea? Een bikini in een zwembad, hoe durven ze! Nou het bed is er al! Top! Die man kwam hem zelfs brengen, zoo aardig! Zaterdag darren zijn kamer leeg trekken en bed er in, ben er super blij mee, en ik denk hij ook!
Yes: ziet er goed uit... Ingeltje: thanks Zorgt voor wat extra spice in de groep! Whahaha... tsja... moet je daar maar niet gaan wonen... en Al Jazeera kennen we, wij hebben daar ook een versie van op tv... Ik snap zeker wat je bedoelt en ik heb er ook over nagedacht. Het is niet dat ik wat mis aan werk, maar aan status en zelfwaarde. en ik heb veel deadlines maar dat komt omdat ik graag alles op het laatste moment doe
Inge, ik begrijp eleas reactie wel.. het is misschien een gevoel van jouw kant, maar je moet misschien in het vervolg wel even nadenken hoe je het er neer zet.. nu komt het zo opeens uit de lucht vallen lijkt het wel...
Oooooooh ik ben zoooooo dom! Dacht ff leuk een laag in mijn haar te knippen ennnnuh ik ben dus geen kapster..... Dus morgen met zak over mn kop naar de kapper, zie er niet uit!! Hahahahaha
Yes... sufkop! Dat kan je toch niet zelf?? Muts! Fijn dat je zo orde op zaken aan het stellen bent met alles! Goed van en voor je! Ingeltje.... ben je de boel weer op stelten aan het zetten? Pffff Verder ben ik het alweer kwijt... ben druk geweest vandaag!
Haha dat je dat durft, zelf je haar knippen! Maar niet zo'n geslaagd experiment dus Haha nou laat gelijk die dreads er maar weer inzetten dan