Zijn ook heel erg blij, vooral mannetje wou altijd graag een zoontje (al waren we natuurlijk even blij met nog een lief dochtertje ). Nu kan ik de meisjeskleren van Nora wel beginnen opruimen
Wat leuk! Fijn dat alles erop en eraan zit èn nog een slurfje eraan ook! Nou, dan blijven Sjerren en ik nog maar even alleen in de club van 3 meiden Kun je jongensnamen gaan verzinnen, joepie!!!
Gelnagels, je moet gel en acryl een beetje rond dezelfde tijd bijvullen. Ligt een beetje aan de groei van je eigen nagels maar 3,5 week is wel gemiddeld.
Eekje wat fijn dat alles goed was bij de gyn. En jeah! Een mannetje erbij wat leuk! Ik kan niet slapen...
Haaaaaaai Marjan.. ik was wel heel even wakker, maar teveel strontjes in de ogen om te kunnen typen en ben gauw weer omgedraaid. Maar heb wél even aan je gedacht heur!
Hier is ie goed. Druk maar ja wat wil je. Welke gek bedenkt om met drie kinderen waarvan 1 een baby van 8 weken te gaan verhuizen.......ik Huis staat sinds vrijdag op funda. Dus nu wachten op kijkers. Vorig weekend als een gek opgeruimd in huis en schoon gemaakt. Heb je al een oproep voor het eetteam voor Marit?
Marit gefeliciteerd met je verjaardag!! Marjan, ik was wezen stappen liters red bull op dus echt kut geslapen... Vandaag verder met bed in elkaar zetten, ik miste gister 2 delen, die had die man 's avonds nog gebracht.... Fijne dag allemaal!