meimama 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door marjon 2, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Goedemorgen!

Gaaf hoor Yes. Hoe kangoeroe heb je hier voor moeten zitten? Onderste stuk deed het meest pijn zeker. Maar het is wel mooi gedaan zeg. Waar komt het tweede stuk tekst?

Vanmorgen weer het verband verwisseld van Steef. Die parafinehuid zat helemaal in de wond vast. Hij ging bijna van z'n stokkie bij het verwijderen, ik vond t zoooo erg. Ik moest er gewoon even van huilen :( Dat lostrekken was echt verschrikkelijk, al je zenuwen zitten Hij klaagt of huilt ook gewoon niet, zelfs niet nu het zó ontzettend veel pijn deed. Dat maakt het bijna nog erger.

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ach gossie wat moet dat pijn doen .....jrijg er rillingen van ...brr

Mooi hoor Yes !!!!!!!!!

3. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Elea: auwie. Ik zou er gelijk bij gaan liggen als ik dat zie :D

@YenD: mooi. Kan me wel voorstellen dat dat pijnlijk is, is ook een behoorlijk oppervlakte.

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    moggel

owh echt wel... zou toch idioot zijn... whahaha

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ elea: auw... arme mannetje

@ Yes: mooi hoor

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Elea wat erg!
    Brrrrr.....

Tattoo deed idd meeste pijn bij mijn elleboog en de W deed ook pijn, dunne huid daar.
    Duurde zeker 2 uur voor ik klaar was.
    2de deel komt vanaf de comma tot mijn pols.

Wat een kut nacht, weet niet wat dean heeft maar loopt al 2 nachten te spoken...
    Tot 3 uur in mijn bed gelegen, steeds huilen etc, na tijdje heb ik maar fles gemaakt en hem in zijn eigen bed gelegd, werd er gek van ;)
    Nu slaapt hij nog steeds... ga hem zo dus wakker maken!

7. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier is het een beetje gezakt... ik ben alleen kei kapot. Ben moe, heb een kort lontje en ben prikkelbaar. Ik kan ook even niet zoveel hebben van mijn kleine meid en daar ben ik verdrietig om. Dat is geen goed teken en ik heb besloten dat ik geen contact meer wil met degene die het probleem heeft. Ik bel 112 als ik deze persoon zie... ben moe van bedreigingen, midden in de nacht acties omdat er naar drank op zoek is.

De reden dat ik niet alles vertel is omdat ik ook de meest bizarre dingen lijk mee te maken..... er is eens iets uitgelekt en dat was een drama de afgelopen paar dagen en dan ben ik zo bang dat ik alles anoniem doe... en dan nog beperkt.

Ik hoop volgende week een rustige week in te gaan en dan ook weer meer kom!

Alles goed met jullie verder?

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Frommel, dat is zwaar, mensen die verslaafd zijn hebben niet in de gaten wat ze de mensen om hun heen aan doen...
    En helpen kan je alleen als ze geholpen willen worden, vaak willen ze dat niet op het moment dat ze middenin verslaving zitten, dan voelen ze zich 'goed' door de alcohol of drugs.
    Beter trek je je handen er af, voordat je er zelf aan onderdoor gaat...

9. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @frommel: wat een ontzettend k*t probleem. Ik hoop dat je snel weer wat rust mag krijgen (en ook je familie). Dikke knuff van hieruit (meer kan ik helaas niet doen :(). Volgens mij is het een goed idee om (even) geen contact meer te hebben.

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Middag dames.

hier weer lekker thuis na lange dag werken.

Elea heftig joh arme man en arme jij :(

Frommel KNufff.

Yes supergave tatoooooo tjik

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    frommel dikke knuff , wat moet dat zwaar zijn meis ....

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ppfftt vriendin van mij is sinds gistr in Zkh met der kleine meissie van 5 maand.

ze had di aaf een late dienst gehad en gsiter een vroege dienst.
    en toen ze gistermiddag thuis kwam zag ze dat haar meissie een rare vorm hoofd had, en even later verscheen er een flinke bult op haar hoofd. dus ze moest glijk naar de Hap.
    hebben ze haar opgenomen. Ze heeft dus een hematoom? was het vlgs mij van 6bij8cm op haar hoofd die nu nog steeds groeit en groeit. vanmorge moest ze door de Ct scan waaruit kwam dat ze eenscheurtje in haar schedel heeft en een bloeding in der hoofdje. dit moet dus zijn gekomen door een flinke klap. dus iemand heeft haar laten vallen is ergens met haar tegenaan gelopen of haar bewust heel hard geslagen. Dus de kinderbescherming is ingeschakeld en die hebben allemaal onderzoeken gedaan vandaag. morgen krijgen ze alle uitslagen van de onderzoeken van de kinderberscherming en die gaan dus ook de mensen ondervragen die da afgelopen 24uuf voordat die bult verscheen met haar in contact zzijn geweest.
    het is dus mega heftig allemaal net nog flink met haar aan de foon zitten huilen. Zij maf nu dus ook niet meer alleen met haar meissie zijn niemand niet trouwens er moet altijd een 2de persoon bijzijn.
    nu hopen dat het vocht en de bloeding niet naar binnen slaan.
    heb ff bewust geen namen genoemd

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    pff jeetje Natas wat een verhaal ..........

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjon ja is egt heel heftig hoop zo dat ze er snel achterkomen hoe het heeft kunne gebeuren.
    en dat het goed afloopt

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Nou ik ga online shoppen , de schoentjes van MArit zijn gejat , ben er zoo boos over ...maar goed het is niet anders !

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjon dikke fuck joh ik las het op je Fb die mooie laarsjes van marit :( godver ik word daar zoo sjaggo van he.
    dat gejat

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    idd hopelijk komen ze er snel achter .....wat een nachtmerrie

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik kan er ook niet tegen , grrrrrrrrrrrr

19. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ja heb je absoluut gelijk in... ik heb mijn handen eraf getrokken en eigenlijk iedereen wel... we zien wel hoe het gaat lopen nu..

20. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Dees ik duim mee.... vreselijk zeg!

Deel Deze Pagina