Echt vreselijk dees, knuff voor hun! Ik moest weer even strenge mama zijn voor dean, hij slaapt al 2 slecht, eergister had ik hem uit bed gehaald, en gister was het helemaal feest met mn moeder als oppas Dus heb hem ff laten huilen, daarna naar hem toe gegaan, hij had zijn speen weggegooid, tetug gegeven en duidelijk gemaakt dat hij niet uit bed mocht. Nog even mopperen, maar het was al snel stil, wil hem niet weer tot 3 uur in mn bed hebben!
Oh Dees wat verschrikkelijk zeg... Ik ben zelf ook wel een met mijn meisjes tegen de deurpost ofzo gelopen (ben een btje onhandig), daar denk je op dat moment als ze gestopt zijn met huilen en er niets te zien is niet te veel van, maar zoiets had best kunnen gebeuren. Hoop dat er geen opzet in het spel is, dat zou echt verschrikkelijk zijn
Knap gedaan Yes! Hier was L yvia ook aan t spoken, omdat J uvi (onze Nanny) haar er een paar keer te snel had uitgehaald. Dan gaat ze de keer daarna liggen roepen, gevolgd door huilen en daar word deze mama dus niet blij van Heb haar dus gister ook even lekker laten brullen, want dan geeft ze het de avond daarna weer gemakkelijker op. En gelukkig was t vanavond wel een half uur zingen en nog even huilen, maar daarna was t stil. Dus da's hoopvol hè!
Tara is aan het logeren en ze heeft zo'n heimwee , zo zielig , zebelde net dat ze het nog 1x ging proberen en of ik haar wilde halen als het dan niet lukt , ik mis mijn moppie ......
Marjon aah arm meissie weer lekker knuffelen zo. zozielig. Yes goed bezig mop. Ja ik vind het zowieso opzet want degene die dit heeft gedaan verzwijgt het en daardoor vind ik het opzet
misschien verzwijgt diegene het omdat ie er erg van is geschrokken , maar dan moet diegene nu wel zeggen wat er is gebeurd , vind ik , wat een klote situatie
elea: auuuu , krijg er rillingen van yes: mooi hoor, ben alleen van wat kleiner from: he wat is er allemaal aan de hand. mis nu ons oude forum wel. hopelijk gaat het nu goed met je en heb geen last meer van die persoon. denk goed om jezelf en je gezinnetje marjon: gestolen??? wtf?
dees: jemig wat erg!! en het is te begrijpen dat ze dat uit voorzorg doen. maar je voelt je wel een beetje een beklaagde. wat heftig zeg. pfff marjon: ah wat sneu. kan het me goed voorstellen. heb het ook heel erg gehad, al sliep ik een dorp verder. buurmeisje had het hier laatst ook. misschien dat ze het nog een keer probeert. lekker knuffelen zo
Arme tara... ik kon dat vroeger ook nooit! Bella (kat) had vandaag weer eens een vogel gevangen, blijf het knap vinden op een balkon, en 1 veertje was naar binnen gewaaid, was ik mee aan het spelen met dean, en opeens blaas ik dat veertje naar hem toe en beland op zijn been, begint hij me toch te huilen, hahahaha! Ik slechte moeder gelijk lachen, maar was wel zielig...
@YenD: moest toch ook stiekem lachen om dat veertje Hoop dat ie wel wat geslapen heeft (en jij ook). @Dees: wat erg zeg. Hopelijk gaat het snel beter en komt er ook duidelijkheid over wat er gebeurd is. @Marjon: arme Tara, volgende keer gaat vast beter. En wat de schoentjes betreft: geen woorden voor, wie doet dat nu?
laarsjes gejat? marjon, heb ik ff gemist? wtf! en wel sneu voor Tara, logeert ze verder ook nooit, bij familie ofzo? Vorige zouden mijn vriendinnen de dames (beide 2 jaar en 3 maand) bij elkaar laten slapen... was ook geen succes hahahaha, dees, wat heftig zeg, pffffff, kijk, het kan gebeuren (liever niet) maar toch, dat je haar laat vallen/stompt/ wat dan ook.. maar zeg het dan eerlijk idd....
Ja gejat , Mijn schoenmoeder was met de kids in een winkelcentrumpje gaan winkelen , ze had geen wandelwagen bij dus had ze een karretje bij een supermarkt gepakt en was bij bristol gympies voor Marit gaan kopen en die wilde MArit aanhouden en haar goede laarsjes had oma in het schoenendoosje gedaan en in het winkelwagentje gelegd , verder gaan winkelen en toen ze naar huis wilde gaan waren ze verdwenen uit het winkelwagentje ..Ik ga vanmiddag nog wel ff langs bij de winkels waar ze geweest is om te vragen of die misschien iets gevonden hebben , nog een hoop dat iemand er misschien tch niks mee kon en toen maar heeft afgegeven van dit heb ik gevonden ..Moet er toch naar toe want heb online niks kunnen vinden voor MArit dus moet toch schoenen gaan kopen , want ze heeft nu alleen een sandaaltje en van die gympies voor erbij ..................
Tara heeft wel vaker gelogeerd , maar ook wel met een xtje huilen , maar had al zo'n vermoeden , ik heb haar niet zelf kunnen wegbrengen omdat ik moest werken en wij aten frietjes en hun ook en ze was papa tegengekomen bij de friettent en ze heeft het onwijs naar haar zin gehad totdat ze moest gaan slapen ....ze slaapt nu nog trouwens !
Jeeeej! Mn vriendin is eindelijk bevallen, was de 22ste uitgerekend en ze verwachte al een 8 ponder Dus ben erug benieuwd!
goede middag allenmaal @ Frommel: jeej das heftig, meid... wat Yes zegt... het is belangrijk voor jezelf en jou ukkie te zorgen. @ Nat: wat een nachtmerrie meid! Yuk @ Marjon: nee... wat is dat nou? Wat is het nut daar nu weer van? Wat een ge-eikel zeg! @ Yes: goed gedaan... succes er mee! @ Marjon: heimwee, blijft lastig... @ Nath: owh... argh... diegene moet het echt zeggen, want je zou toch wat... grrrrrrrr.... @ yes: gefeli...