meimama 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door marjon 2, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ppfff avonden naar school , heeft hubby hier ook lang gedaan , zou niks voor mij zijn .......respect !

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Yes , gelukkig hebben jullie allenei het beste voor met DArren en kunnen jullie het samen doen ............maar het blijft onwijs moeilijk .

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jose ben je al begonnen met je nieuwe job?

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Jose, bij zijn vader gaat het wel beter dan thuis, maar het idee van a.ltrecht is meer om hem echt goed te laten onderzoeken zodat er echt gericht behandeld kan worden.
    Ze hebben dus eigenlijk geen idee wat hem mankeerd, maar wel dat er iets mis is.

Waar ik mn ex wel gelijk in geef is dat hij het erg snel vind, we zijn wel al jaar bezig bij a.ltrecht maar echt veel onderzoek hebben ze nog niet gedaan...
    Ik wil mezelf dus echt heeeel goed inlezen voor ik iets beslis en niet dat darren straks voor niets 3 maand intern heeft gezeten!

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Super moeiliji marjon, heb echt gevoel dat ik faal als moeder, ookal weet ik dat het niet alleen aan mij ligt, want deze problemen heb ik met dean totaal niet!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik kan me heel goed voorstellen dat het zo voelt , maar je doet het juist goed Yes .....je probeert te doen wat voor het het beste is en wat meer kun je doen .............

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Labesi , ik zie je hier altijd meelezen maar je post helemaal niks , op heel zp niet , zij wij zo interessant voor jou ?

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

nou dar ben ik ook benieuwd naar

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat zullen we waarschijnlijk nooit achterkomen want ze post niks :p

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nee, per juni pas marjon, heb vanaf 15 mei eerst drie heerlijke weken vrij :)

nog lekker midweekje als gezinnetje in stacaravan op familiecamping op ameland, en daar heb ik zo'n fucking zin in!!!!! quality time!

11. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Nou ik moet zeggen, omdat ik al in het werkveld zit vond ik het wel te doen zo vanuit huis...

Het meeste heb ik eigenlijk nog geleerd van proefexamens maken, want zo goed heb ik ook weer niet geleerd ;) Maar zo was ik ook vroeger met mijn examens...

Arbeidsrecht, vond ik een makkie.. maar dat vind ik ook leuk.. ook in mijn job.. daar had ik ook een 8 voor!
    LH 1, had ik een 7.. die was ook wel te doen.. maar LH 2, heb ik dus 2 x gedaan en had ik nu een 6 voor.. (dat is waar je de bruto/netto berekeningen in moet doen enzo) verschrikkelijk!

Tja als je de tijd hebt, zou ik het wel klassikaal doen.. (zeker als je werkgever betaald!!)

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    maar goed heb ik dan iets gemist , je werkt met mensen die allemaal ontslagen zijn , watzz gebeurd?

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jose heerlijk op vakantie heb er ook zin in , heerlijk met ons gezinnetje en voor de rest ff helemaal niks , alles mag en niks moet , luv it !

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hmmm, twijfel de twijfel.... klassikaal is alleen op dinsdagagavonds, en heb mij net aangemeld voor 35 tennislessen op dinsdag, en johan dart op dinsdags :( dus moeten al oppas hebben dan...
    denk als ik thuisstudie deo, kan ik bezig als Jelmar slaapt, avonden dat ik alleen thuis ben, zondags e.d. geeft me wel meer vrijheid om me eigen tempo te plannen...waar heb jij het gedaan? heb ff bij NTI en LOI gedaan, ik ga wel eerst bkl doen, en daarna pdl

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    een week nadat ik ontslag heb genomen, hebben ze vanuit duitsland (hoofdkantoor van DHL ) besloten dat Vestiging Drachten dicht gaat... dus iedereen krijgt de zak?! ik ben er net op tijd weg!! echt kutsituatie, en klote voor mijn collega's

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    heb ik niet meegekregen Jose ..Wat klote voor je collega's zeg .....

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    echt lekker idd marjon, waar gaat jullie vacance deze zomer ook alweer naar toe?

wij gaan in aug met nog twee stelletjes en totaal 5 kids, dus met zijn elven in 1 groot huis, dat word supergezellig, en heb er erg zin in, maar.... "relaxen" is anders vrees ik hahahaha, dus dit midweekje ameland komt als geroepen! niet eens duur?!
    230 voor 5 dagen, in grote stacaravan 3 slaapkamers, eigen douche en toilet, inclusief kinderbedje, kinderstoel en dekbedovertrekken... op het mooie ameland, midden in Buren, fietsafstand van nes,

als het nu maar droog blijft die week... het liefst ook wat zon, maar droogheid is het alllllllerbelangrijkst :)

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ja, echt heel vervelend, is ook nog maar net gebeurt allemaal hoor, gewoon heel raar dat je in 1 week ontslag neemt en dat dan de vestiging dicht gaat... iedereen vraagt of ik voorkennis had...?? eeh, nee!! pure toeval, maar wel lullig voor me collega's, ik helemaal blij
    vast contract
    goed loon
    betaalde opleiding...

maar kan nu dus niet eens blij doen opt werk :(

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wij gaan naar Frankrijk , 12 dagen naar een camping , luxe stacaravan , aan het strand ....

20. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Oh helemaal goed toch dat je eerst BKL doet...
    Dan ben je al goed voorbereid daarna voor PDL..

Ik heb het via de LOI gedaan.. maar dat is eigenlijk dikke onzin.. je betaald veel meer,omdat je ook een leraar beschikbaar hebt waar je huiswerk naar toe kan sturen. Maar ik heb dat nog nooit gedaan, dus als ik weer een cursus zou moeten doen zou ik het gewoon via studieplan doen... echt 3 x zo goedkoop ofzo...

Deel Deze Pagina