meimama 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door marjon 2, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ze hadden het over pokkeweer dit weekend, maar dit is heerlijk, jelmar zo wakker maken, en lekker ff fietsen naar de hertjes :)

fijn weekend mensen!

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Jose, hier hele dag regen gehad!

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hallo meiden!

Hier lekker weekend gehad. Het is alleen opeens megawarm geworden, 46 graden vandaag!:$ Vandaag een verjaardagsfeestje gehad van de dochter van een Arabische vriendin. Lekker extravagant zoals gewoonlijk :D Heel entertainmentteam, genoeg eten voor een weeshuis, 2 , de mooiste princessencake ooit en partybags die meer op handtassen lijken ;) De meiden waren dus erg happy, haha!

Nu lekker even tvhangen, al zou ik eigenlijk moeten gaan sporten na al die cola en dat eten :p

Morgen begint de werkweek weer.

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    46 graden , sodeju , hier kon vandaag de winterjas weer aan , brrrrrrrrrrrrrrrrrr

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Yes: Een uber dikke knuffel voor jou. Ik vind het juist knap dat je deze beslissing neemt. En wat andere denken en zeggen scheit aan. Jij bent zijn moeder en je wil het beste voor hem.

Elea: Kan je niet een paar graden hier heen sturen?? Ik wil wat lekkerder weer.

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Pffff nou van mij mag je 10 graadjes hebben hoor :p
    En mijn auto staat eindelijk in de garage. Mijn airco was kapot en die heb ik nu wel nodig. Het wordt 100 graden in die auto zonder airco! :$ Gelukkig heb ik Eem vervangende auto en als het goed is komt deze week onze tweede (jaja luxe hè :)) auto!

7. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ik zal best wel een paar weekjes met je willen ruilen hihihihii

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo allemaal,

hoe is het hier? Is er al nieuws van Marjan? Die komt toch dicht bij D-day (of heb ik het al gemist?)

Even reageren op de laatste pagina's:

@Yes.. moeilijke beslissing maar wel goed. Een kind als Darren heeft waarschijnlijk hulp nodig en met die hulp kan hij een stuk beter leven. Veel sterkte daar en knuffel

@Schoenmaat van Pom: 23 (ze is 91 cm denk ik). Marjon, wat een streek zeg!

@Het weer.. oh, ik vind het zo jammer dat het koud is. Het was leuk geweest als het morgen op Pom's verjaardag een beetje aardig geweest zou zijn.. Nu zitten we met 27 man binnen.. beetje druk :D

Vandaag druk geweest met bakken en voorbereiden. De taart is weer mooi geworden (zal 'm morgen wel showen).. daarnaast voel ik me niet zo geweldig.. hopelijk is dat snel weer over.

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Cygnet , knuffffff.......Hopelijk voel je je snel wat beter ......

ben benieuwd naar je taart !

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Cynet: Al vast gefeliciteerd met pom.

Schoenmaat: Mike heeft maat 21

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Vanaf volgende week gaat Tara proeflessen draaien bij het wedstrijdzwemmen , kijken of het iets voor haar is !!

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Spannend marjon

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Leuk, Marjon! Hier ook echte waterratten. Ze zwemmen zo graag, heel leuk om te zien.

Cygnet, ik wens Pom een fijne verjaardag morgen! Hopelijk gaat t zonnetje speciaal voor Pom toch nog even schijnen... En ben benieuwd naar je taart!

Hier ook kleine voetjes, maat 21, maar haar sandaaltjes heb ik nu in 21,5 gekocht en die zitten precies pas. Dus ze zal binnenkort wel naar 22 gaan. Mijn middelste heeft maat 25 (zelfde maat als Dean toch? haha!) en mijn oudste maat 28. Geen van allen grote voeten dus. Ik heb zelf ook maar maat 37, wat voor mijn lengte behoorlijk klein is.
    Ik weet eigenlijk niet hoe lang L.yvia is, maar ze zit in maat 80, en soms al 86 dus zal wel ergens boven de 80 cm zitten? Ik weet nog wel dat mijn middelste met 2 jaar 98 cm was. Da's echt een lange lel :p

Kusss

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Marit zit in maat 74/80 ( soms ook shirtjes 86 maar die zijn heel erg op de groei , veel te wijd eigenlijk ) en MArit is denk ik nu ong 86 cm

15. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ik zou dat heel graag eens mee willen maken... gewoon de hele dag mijn ogen uitkijken... geweldig!

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Elea, als dean kleine voeten zou hebben zou dat heel gek staan.
    Hij is niet super lang maar wel breed, heeft shirt maat 104/110 en broek maat 92/98 ;)
    Ik ging hemdjes kopen voor hem, maar 104/110 zat zo strak! Nu dus maar 116/122 kopen...
    Te bedenken dat darren daar ook nog gewoon inpast, ze schelen 5 jaar!

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat dat een verschil kan zijn he Yes ........IK heb de broekjes van MArit van de eerste zomer tevoorschijn gehaald en broekjes 56 , 62 , zijn nu kniebroekjes en daar past ze nog makkelijk in ....

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Idd een heel verschil, vind het soms wel zwaar hoor om 14 kilo rond te dragen. ;)
    Wel vind ik dat kleding hem beter staat dan bij darren toen, al moet ik wel goed zoeken naar broeken waar hij zijn dikke benen in kan bewegen hihihihi!
    Maar hij is niet dik! Hij is breed gebouwd, net als zijn papa.

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ja das hie ridd andersom , Marit heeft meestal de spijkerleggings van de hema aan en die zitten als gewone spijkerbroek , ben beniuwd hoe het moet als die luier uitgaat , dan zakken ze van haar billekes .......dan maar veel rokjes en jurkjes ..

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Of legging met kort spijkerbroekje... vind ik zoo cute staan!

Marit gaat binnenkort gewoon als een bouwvakker eten!

Deel Deze Pagina