ik ben lekker helemaal klaar , nou ja klaar kan nog zat klusjes verzinnen maar dat komt morgenmiddag of zondag wel weer !!
Marjon ik heb buiten ook nog flink wat was hangen maar dat doe ik morgen. wat ik nu heb komt allemaal uit de droger. Ik zal jesse zo naar binnen roepen kunnen we Gtst en TVK kijken
avond, SB, kan me herinneren dat de 'pauze' ook door dit soort tussenhaakjes meldingen e.d. gedaan werd.... zo, ik heb de grote boodschappen binnne, ben wel kapot nu!! zal de spullen ff inruimen, en dan lekker ff wijntje nemen
Net een blokhut besteld voor in de tuin. Eindelijk wat meer opbergruimte. Alleen het nadeel is dat de tuin een stukje kleiner wordt
zucht, marjan, mutsie maarre, zo'n blokding is wel ideaal! wij hebben er ook eentje in de (kleiner geworden ) tuin, hebben we de binnenhok van de voliere voor vogels van gemaakt dames, ik ben kaputski, ga mafski doen xxx
Mogguh !! LvdB/:http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/mei-mama-2010.html als ik je geaccepteert heb , moet je gelijk ff een abo op de club nemen , dan zie je in je gebruikersinstellingen als daar een bericht is geplaatst !!
Hahaha marjan de grapjas. Bedoelde natuurlijk dat hij erg klein werd Pfff wat voel ik me belabberd. Vanmorgen maar 2pcm's genomen en hubbie uit bed getrapt. Ik ben net wakker, maar denk dat ik zo nog maar ff mijn ogen dicht doe.
goedemorgen nou volgens bram heb ik taarten te weinig voor daans verjaardag morgen. nou vanmiddag dus maar bakken. en bekleden.. en versieren.. dus ben weer druk vandaag. en morgen echt de verjaardag. dus lekker druk. vanmiddag komt buurmeisje wel al, want die kan morgen niet. maar die kunnen mooi samen spelen , dan kan ik bakken. vanochtend kon ik uitslapen, maar ja.. natuurlijk weer wekkertijd 6.40 wakker.. gisteravond naar hethuis van mijn tante geweest. het leek wel of de tijd had stil gestaan. veel nostalgie en mooie foto's. ik hou wel van die oude eigentijdse dingen, al hebben wij niet zo'n huis. gelukkig was het redelijk ontspannen. neven en nichten komen bijna allemaal zondag, maar ben blij dat ik al geweest ben. veels te druk.. en zo sporten!! heb weer ontzettend leuke stofjes gekocht voor jurkjes vienne en korte broek daan. eerst maar eens een k3 jurk voor het buurmeisje maken. jeetje als ik het zo lees word ik er nu al moe van
Zoooo ik ben weer thuis! Had verjaardag van vriendin, ik kon daar blijven slapen, zodat ze kon drinken maar vandaag dus de hele dag zitten wachten tot ze bij kennis was om me weer naar huis te brengen... Pff doe ik ook niet meer! Moet nu nog boodschappen doen, eten etc... Morgen lekker chillen voor deantje weer thuis komt,
Het was ook saai! Heb geen oog dicht gedaan, lag op leren bank, ligt voor geen meter, en ze wonen in caravan, ik schrok me telkens dood als iets hoorde... dus slapen werd hem niet...
Dus dat wordt optijd je bed in yend Ik heb zowat de hele dag geslapen Gelukkig morgen nog een dag vrij. Dus nog een dag om uit te zieken. Maandag weer wen super lange dag van 7.30- 22.00. Wordt er nu al moe van hihihihi
Al flink staan springen vandaag? Hier rustig dagje gehad. Ongi komt eraan geloof ik, ben strontchago en megamoe. Zo even kijken wat ik van Sonja mag eten vanavond . Aankomende woensdag mag ik een uurtje meedraaien op een woongroep voor verst. geh. waar ik gesolliciteerd heb. Als het van beide kanten klikt heb ik een nieuwe baan!!