Oh en: mijn bank is binnen!!!! Joepie Hoeven we eindelijk niet meer op de tuinstoelen te zitten Van het weekend gaan we het Kleed kopen dat we zo mooi vonden en een koffietafel en dan zal ik het geheel spannen. Begint ons huis eindelijk ergens op te lijken Het was zoooo lekker om vanavond samen op de bank te hangen. Echt genieten!
Ik zou ook echt helemaal over de zeik gaan! Vind het al knap dat je het daar trekt met die mensen! En dan die temperaturen! Pfff! Maar je hebt wel een mooie omgeving daar.... daar ben ik jaloers op hihi
fijn elea dat de bank binnen is! hartige cupcakes, dat trekt mij dan weer niet... met groentes en kaas e.d., of hoe moet ik dat voor me zien?
Morge dames. Elea wat fijnn dat de bank er eindelijk is. Hier vanmorgen flink aan kotsen geweest bah. en kan nu eigelijk nog geen eten door me keel krijgen baal wel beetje want wil wel gnoeg energie hebben om voor Charlot te zorgen
Ik ben moeeeee...... Begonnen met nieuwe medicatie, maar tot een uur of 4 in de middag ben ik half van de wereld! Ga ze nu 's middags innemen ipv 's avonds, hopelijk helpt dat. Gister gesprekken bij a.ltrecht gehad, darren gaat helemaal bij ruben wonen ik word dus moeder op afstand.... Vind wel heel moeilijk!
pfff Yes , idd moeilijk , maar voor Darren nu wel ff duidelijkheid ..Krijg je hem dan in het weekend of om het weekend? En moet hij dan ook nog intern , of gaan jullie eerst kijken hoe het nu gaat ? knufffff...je doet het goed meid !!
Wat moeilijk voor je Yes. Ben je ergens ook een beetje opgelucht? Hij gaat nu dus niet intern neem ik aan. Al die stress is ook niet goed vopor je he en je hebt Dean ook nog. Maar soms gaan dingen gewoon even niet. Is het voor tijdelijk? En wanneer zie je Darren dan? Dikke knuffel, ik snap heel goed dat je er verdrietig van bent. Maar: Je doet het voor je mannetje he. Op een dag zal hij dat hopelijk zelf ook inzien... X Elea
Thnx, we willen het intern gaan idd uitstellen. Eerst kijken hoe het gaat als hij helemaal bij papa woont. Hij is daar heel anders als hier en op school, maar of dat zo blijft is de vraag. We hebben besloten dat hij daar waarschijnlijk blijft wonen, of het moet hier zo super goed gaan dat hij toch terug kan komen. Om te beginnen komt hij hier 1 a 2 x in de week vanuit school heen tot voor of na het eten. In het weekend dan ook een dagje, slapen nog niet en niet een hele dag. Gister zag ik hem 3 kwartier waarvan we een half uur aan het strijden/ruziën waren, ik word er verdrietig van Ik vind dit echt moeilijk, weet dat dit beste is voor iedereen, en aan andere kant is het ook beetje een opluchting omdat ik al meer dan een jaar roep dat ik het niet meer trek alleen... maar het blijft moeilijk!
Elea,, nu dan lekker chille met die bille op je nieuwe bank! Yes, jeetje wat kut allemaal! k neem aan dat ruben de vader is van darren? Woont hij ver weg? En moet darren dan ook naar andere school enzo? Dikke knuff!!! collage, lijkt me leuk om Yaro erin te hebben, kan je foto van mn fb plukken? (ben bijna niet meer op gewone pc..))
Ik heb nu seroxat. 10 mg, maar ben zo duf als een konijn er van Ruben is idd de vader van darren, hij woont hier in het dorp, dus darren gaat gewoon naar zijn eigen school!
Ik wist niet dat je anti-depressiva nam... Hopelijk gaat dat duffe gevoel snel over dan Yes. Fijn dat hij gewoon naar dezelfde school kan blijven gaan en dat je er makkelijk langs kan en hij bij jou. X
Yes, wat ontzettend moeilijk voor je... Maar wat moet dat moet! Jij meer rust en hij meer rust, waarschijnlijk klikken jullie dan beter! Maar ik snap echt dat het onwijs moeilijk voor je is! Wat vindt Dean ervan dat Darren nu weg is? En vindt Darren het leuk bij zijn vader? Mist ie Dean ook?