meimama 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door marjon 2, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Weer andere meds gekregen dus? Die je voorheen had waren ook voor paniekaanvallen toch? Maar werkte niet goed dus....

Voel je je alleen duf of versterken ze ook nog je angsten?

2. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen!

@Dees: beterschap. Hoop dat het snel overtrekt. Heb je iets tegen de misselijkheid, want bij Charlotte had je dat toch ook?
    @Yes: moeilijke situatie, maar wellicht het beste voor jullie allebei. Gelukkig kan hij wel gewoon naar zijn vertrouwde school gaan. Ik hoop dat ie snel weer wat vaker bij je kan zijn (zonder ruzie dan ;) ) maar geef hem wat tijd om aan de nieuwe situatie te wennen. Komt vast goed. Hopelijk slaat de nieuwe medicatie goed aan en voel je je dan wat minder suf/moe. Dikke knuff.

Hier nog steeds niet helemaal ok. Dinsdag bij de HA geweest en besloten om te stoppen met de oude medicatie. Heb nu iets nieuws, bah slecht, maar voorlopig lijkt het wel te werken :). Misselijkheid is helaas nog niet over, denk dat de oude meds nog niet helemaal uit mijn lijf zijn.
    Oh ja, uitslag was van het felle braken. Dat had ik dus nog nooit gehoord...

Gisteren met Nora bij het CB: 88cm en 10,5 kg :) Was helemaal goed!

Ook Nora's verjaardag gevierd in ons gezinnetje. Feestje met de familie volgt later nog.

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morgen dames.

Hier nog steeds zelfde verhaal.

Nee heb niets tegen de misselijkheid vorige keer was ik overmatig aan het braken en nu nog niet.
    Dus nu zonder Meds

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Eerst had ik citalopram, maar daarmee zat ik op de hoogste dosis en werkte nog niet super, werd er heel moe van, wou alleen maar slapen.
    Nu dus seroxat, gister om 6 uur ingenomen ipv 10 uur en ben nu veel minder moe, vandaag dus om 5 uur innemen.

Darren vind het bij zijn vader fijn gelukkig, het is voor hem geen straf!
    Hij mist mij en dean wel, maar ik bel hem elke avond, dan verteld hij over school en wat hij aan het doen is. Dat is gezellig!

Vandaag is hij op schoolreisje, helemaal naar limburg! 2 uur heen en 2 uur terug, maar zijn vader is mee, op verzoek van school, dus dat vind hij geweldig!

Ben hem uit gaan zwaaien vanmorgen, in de stromende regen, hij was zooo blij mij te zien!

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    collage!

Ik heb nu foto's van, marit, charlotte, jelmar, y.aro en dean.
    Wie doet er nog meer mee???

6. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Dees: hopelijk wordt het niet erger!
    @Yes: fijn dat Darren het leuk heeft bij zijn vader en ook wel 'goed' dat hij je nu mist. Misschien gaat hij zich dan weer anders (liever :)) gedragen op de momenten dat hij bij jou is.
    Collage: was ik alweer vergeten. *schaam* Heb jou een foto doorgestuurd. Is alleen niet mega-recent, maar recenter staat niet op mijn pc. Als ik het niet vergeet, kijk ik thuis ook nog eens.

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    sneu voor het schoolreisje dat ht zulk petweer is vandaag zeg!!
    maar goed dat jullie nu eerst een werkbare regeling getroffen hebben, hopen dat het positief effect heeft!

Ik ben ziek, bleagh!! vanaf zondag al verkouden e.d, maar gister echt kutgeovel, hoofdpijn, allemaal snot, etc... word er gek van! maar kon giste rniet naar huis want collega moest eerder weg, vond ik sneu, werk ik nog maar paar dagen en dan ook nog ziekmelden, dus hup, 6 paracetemol in me bakkes en doorgaan!! maar vandaag de klap, bah, wat heb ik een hoofdpijn!!!
    zou vanavond gaan eten koken voor de familie, johanz ijn ouders, broertje en wij, maar die belden net al, we halen frietjes :D scheelt mij een hoop werk!! dan morgen maar lekker nasi, dan is johan thuis, kan hij koken :)

Eekje, wat balen dat je je nog zo beroerd voelt zeg... heb je HG?

8. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Babebabe: beterschap! Hopelijk snel weer bovenop. Frietjes is wel een goed idee :) Scheelt idd een hoop werk en is ook lekker.
    Even moeten googelen: HG, nee dat heb ik niet. Het is alleen een gevoel van misselijkheid (met vlagen), maar met uitzondering van vrijdag kan ik het eten normaal wel binnen houden. Anyway, het zou wel fijn zijn moest het nu maar eens over zijn ;) Nieuwe meds (gaviscon) liggen trouwens zwaar op de maag. :(

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat een leuke Foto Yes !!

Jose beterschappies !

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Jose beterschap

Pfft heb net weer niet kunnen eten baal er echt van voel me steeds slechter en heb steeds minder energie.
    en moet wel heel de dag voor me meissie zorgen.
    denk dat ik morgen de HA bel of ik emesafene zetpillen mag

11. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    hai!

Gister leuk dagje gehad met pip, linnie, marieke en frommel. was leuk. ook erg leuk indoor speeltuin.

en v.ienne is vandaag jarig! bedankt voor feli's op fb. jammer dat de loopfiets nog te groot is. ze moet wel heel erg op de tenen staan. maar ernaast lopen is ook erg leuk ;) nog twee van die lillyfees gekocht. lijkt op my little pony. die vind ze vooral leuk :)

leuk kaarsjes uitgeblazen alleen de chococake vond ze niet zo lekker . vooruit dan eet mama die wel op :)

12. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Gefeliciteerd nog met Nora!!! Sorry mijn hoofd is net een vergiet soms! Leuk feestje gehad?

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    chococake niet lekker/??? hahahaha, dat komt later wel meis hihi,

fijn dat het gezellig was gister!
    en gefeliciteerd uiteraard!!

14. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Fijn dat ie het daar naar zijn zin heeft! Geruststellend voor jullie allemaal! Hoop dat je medicatie goed gaat! Ik heb nu ook citalopram 20mg. Voorheen escitalopram 10mg. Schijnbaar hetzelfde in dosering. Ik vind 10mg alleen beter klinken!

15. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    had ik kunnen weten. ze lust geen chocola ;) ze heeft liever stuk worst en kaas :)

16. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Nora en vienne, nog gefeliciteerd!
    Jose, beterschap!

17. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Ik had citalopram 40 mg, hoogste dosis. Nu seroxat 10 mg, en opbouwen naar 20 mg.

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    nu ook van Nora en J.ulotte er bij. Mis ik nog kindjes?

Elea, cygnet, marjan, linnie, lvdb, ingeltje....?

19. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Jana is ook zo :), zij lust ook geen chocolade. Nog steeds niet, alleen witte dat wil ze wel.
    Nog gefeliciteerd met Vienne.

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Mogguh !!

Eekje nog gefeliciteerd met je kleine meisje !!!

Deel Deze Pagina