meimama 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door marjon 2, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Joepie! Marjan is bevallen!!! Gefeliciteerd met Bram. Fijn dat het zo meeviel allemaal!

2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Yes, wat supergaaf dat hij je als model wil! Ben benieuwd naar het resultaat.

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Schiet idd lekker op, Eekje! Fijn om te horen dat je je langzaamaan wat beter begint te voelen...

4. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hier: gisteravond de verjaardag van Lyvia in t klein met ons gezin gevierd. Ze is dolblij met de pop die ze heeft gekregen. Ze sleept m overal mee naar toe. Lief, ze is ook gewoon niet gewend iets te krijgen dat alleen van haar is :)

Vandaag ga ik lekker naar t strand met een vriendin. Zonder kids, helemaal lekker dus!

5. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Elea: fijn hoor een popje alleen van haar ;) Ja, met 3 kindjes moeten ze wel leren delen... Maar het is ook wel leuk dat ze iets van hunzelf hebben :)
    Have fun @ the beach. Heerlijk genieten voor jezelf :)

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    MArit weer lekker naar de psz , als een vis in het water ! Als ik zeg dat ik ga , kijkt ze nog net naar me en krijg een klein zwaaitje ....Alleen wel zielig ze is onwijs bang na 3 x psz van 1 meisje , meisje is erg lomp en GROOT !!! is 5 maandjes ouder maar ze is echt giga en ze duwt alle kindjes omver ( deed haar grote zus ook altijd bij Tara ) ja en MArit ligt nu eenmaal zo om ..........gelukkig houden ze dat meisje wel goed in de gaten .....

7. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Marjon: leuk dat Marit het zo leuk vindt op psz. Wel spijtig van dat ene meisje, gelukkig wordt ze wel goed in het oog gehouden. Bij Nora is het anders, ondanks haar lagere gewicht neemt zij het zonder problemen op tegen andere grotere en zwaardere kinderen. Is soms wel grappig om te zien. Duwt zij met haar mini-poepje tegen de andere kindjes ;)

8. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Marjan, gefeliciteerx met de geboorte van bram! En met koen's verjaardag en je eigen verjaardag!
    yes, gefeliciteerd met je verjaardag!

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Marit kan zich tegen T&T echt wel staande houden , maar dit meisje is ook nog eens gemeen erbij , je ziet het al in de blik en haar ogen dat ze iets van plan is , en denk dat MArit daarom bang is ..T&T pakt ze zo hoor geen probleem .......Jammer van het meisje , denk dat de ouders daar toch iets meer mee moeten maar ja , weet dat ze met het oudere zusje ook die problemen hebben gehad ......en nog wel .....

10. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Nu al een gemene blik in de ogen voorspelt weinig goeds. Ja, de ouders zouden daar idd beter wat aandacht aan besteden. Tenslotte is het meisje nog geen 2,5j. Zeker als ze ervaring hebben met de oudere zus...

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    heb het vermoeden dat de ouders vroeger ook wel zo waren ..

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    gefeliciteerd met bram!! en met je verjaardagen :D en yes ook!

marjon, das wel beetje jammer, maar goed dat de leiding het in de gaten heeft! zit dat oudere meisje nog bij tara in de klas?

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat oudere meisje zit gelukkig in de andere kleuterklas , maar volgend jaar komen ze als er 1 groep 3 komt weer bij elkaar , helaas ..

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Howdy... did you miss me?

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    I missed You ;)

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    noticed... zo ben jullie adressen in mijn boekje aan het schrijven... dan zie ik jullie ook eens bij whatsapp!

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Zo ik heb weer veel leuke dingen te melden... behalve dat ik nu een late lunch ga doen met de pizza van gisteren... zelfgemaakte wel te verstaan!

18. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ik heb ook niet zoveel te melden.... ga mijn frommel ophalen nu!

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    VAnmiddag het gewicht en lengte van MArit doorgegeven en gezegd dat ik het eigenlijk heel erg goed vind gaan en dat doorverwijzing naar het eetteam wat mij betreft ff in de ijskast mag ..De assistente zou het met onze ka bespreken , en of hij vond ons idee ok of we hoorde iets van hem , anders gewoon naar de afspraak die we voor 8 juni hebben staan ..
    Belde net al het eetteam dat we daar 19 juni verwacht worden , blijkbaar vindt hij het nog niet helemaal ok gaan dan ...

Tuurlijk zijn we er nog niet , maar wat ze nu zelf doet , lijkt mij voldoende , maar goed .....

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Bedankt voor de felicitaties!

Heb saaie verjaardag gehad, niets gedaan vandaag, maar met die hagel hele dag wordt ik ook niet echt vrolijk!

Whatsappen jullie allemaal met elkaar? Vandaar dat het hier zo stil is :(

Marjon, ik vind het ook knap van marit, maar ja, wij zijn geen artsen....

Deel Deze Pagina