En met mij gaat het redelijk. De ene dag kan ik meer hebben als de andere. Hopelijk krijgen we snel zekerheid van het werk, want dat is er nog steeds niet. Weet nog steeds niet welke dagen ik straks moet gaan werken. Alleen dat we vanaf september de nieuwe indeling in gaat. Hopelijk dus snel meer zekerheid of dat ik weet wat ik moet gaan regelen. Zal een hoop rust geven En 19 juli krijg ik mijn baarmoeder onderzoek. Dus ben benieuwd of er dan wat uit komt. Ik moch eerder, maar de gyn zei dat ik het maar na onze vakantie moest doen, Dus hou me amar braaf aan de afspraak
Iiieeee, eng beest yes! Mooi speelhuisje frommel! Lin, spannend dat onderzoek! Hoop dat je er wat mee kunt! En balen van dat krentebaard..... Gaat ook lastig weeer weg elke keer... Marjan, topverhaal!!
Hahaha José ik snap je helemaal... lees hier 'design' en 'schattig' nou.. ik dacht alleen maar: IIEEEEUUWWW wat een vies beest! Hahahaha Maar ben wel blij dat Dean het geweldig vindt
Ik hoop dat Jordy maandag gewoon geopereerd kan worden Linnie! Had je idd gemist hier. Haha Mike lekker aan de klim Hier zat L yvia ook bovenop haar huisje van de week! Ze passen nog steeds leuk bij elkaar dus Sas, leuk dat je ook weer even komt langswaaien Hier: buikgriep En erge ook... Ben denk ik wel 2/3 kilo kwijt, en die stonden me juist zo goed. Heb letterlijk de héle nacht op de pot gezeten, blèch
enne inge, niets niks niet NU!! zwanger worden kan over jaar ook nog wel, eerst maar es kijken hoe het frommerl en natas bevalt
Yes, leuk huisdier. Haha sinds wanneer is een kreeft 'hip en design'? Mooie bak trouwens waar hij inzit.
Zijn er geen nieuwe zwangere bij? Grrr mag ik uit slapen. Blijft j net zo lang liggen tot dat ik wakker ben. Hopelijk val ik nog even in slaap. Jordy is nl flink aan het spoken geweest. Yes wat een apart beest. Ik zou er niet aan moeten denken om die te verschonen
Hahahaha, qua kleur is tie idd super gaaf, bak is zwart, grind maar ook de achterkant en zijkanten. Er liggen witte schelpen en witte griekse stenen in. Heb expres voor witte kreeft gekozen, je hebt meerdere kleuren, maar wit geeft bijna licht door het zwarte grind. Eng of vies valt wel mee, zodra je de bak open doet gaan zijn scharen wel gelijk omhoog, maar hij zou je niet aanvallen als je de pomp schoonmaakt. Of je moet echt een killer hebben zoals mijn moeder had, die vermoorde alles -vissen, planten- wat op zijn pad kwam Mn vorige kreeft kon gewoon bij mijn vissen samen, die was niet moordlustig! Deze weet ik nog niet, hij loopt wat 8jes door de bak en verstopt zich achter de pomp, reageerd wel leuk op eten.... komt tie gelijk aan rennen!
wat een weer, hele dag al zon!! alleen maar buiten geweest, zo ff lekker uurtje tennissen met vriendinnetje
tennissen? wat doe je jezelf aan .. krijg het hier wel op mijn heupen. woensdag, donderdag vrij geweest. vrijdag werken en nu weekend. vienne is al paar dagen niet lekker. dus thuis gebleven. ben er nu wel een beetje klaar mee.. ook al is het mooi weer! haha zo maar gehaktballen draaien , al lonkt de bbq wel.
wahhaa was dat een reactie op mijn bericht? ik bedoelde eigenlijk de echoput.. omdat er vanaf vanmiddag al niets mee rwas geplaatst
Goede morgen! @Elea: beterschap! Hopelijk gaat ie al wat beter @Linnie: hopelijk kan de operatie doorgaan @YenD: leuk beest op een ander Ik zou het toch niet in huis willen
Goedemorgen! Yes, wat n beest! elea, al wat beter? Vanmorgen weer controle gehad, was n kilo kwijt. Was al vanaf 5u wakker door buikpijn. Moest er voor bloed prikken, om ontsteking uit te sluiten. Nou weer over 2wk controle.