@Dees: bah, zeg das niet fijn. Kan je die van 's morgens ook niet vervroegen, zo werkt die misschien ook wat sneller. Ik zeg maar wat. Hoop echt dat je snel die eerste weken doorkomt en dat het dan beter gaat. Knuff. @Linnie: hihi, maar hier is het precies nog rustiger...
Moet zeggen dat ik nu veel buiten ben. Lekker van het weer aan het genieten Straks met slechter weer zit iedereen weer achter zijn computer
@linnie: ik kan je geen ongelijk geven Ik zou ook liever buiten zitten, alleen zou ik eigenlijk moeten werken (maar momenteel niet zo veel te doen).
Heey ladies! Twas hier rustig! Zal vast wel te maken hebben met het mooie weer, dan rent iedereen weer naar buiten Ik zat in Belgie, ben door mn buitelandse mb's heen, dus dan geen internet.... grrrr:x
Kimonootje hoe gaat het bij jou>>?? nog veel last van pijn?? ik heb vlgs mij ook echt last van groeipijn nu steken onderin me buik aan de zijkant..
Ameland! Leuk! En je hebt heerlijk weer gehad toch? Snel ff foto's spammen hè Dees, Hoop dat het veranderen van de innametijd van de pillen helpt. Auwie, ja die groeipijnen herinner ik me nog wel ja! Veer, hoe is het met je? Lukt het je een beetje om je rust te vinden? Knuff Eekje, gebeurt wel eens, een dagje met minder werk, maar is idd beter als je die met dit weer lekker buiten uit mag zitten Marjon: wel blijven schrijven hoor, da's juist zo gezellig die verhalen van jou en je meiske... Hier: rustig dagje. Zwemmen, meiden naar een vriendinnetje en net uit eten geweest met z'n allen. Het is opeens veel minder warm, zo'n 39 graden. Heerlijk, want vorige week waren het er 10 graden meer!
Elea: Ik blijf jaloers op het lekkere weer bij jullie. Hier is het nu ook lekker, maar volgende week schijnt het al weer minder te worden. Marjon: Hoe is het met Marit's voet?? Je was toch weer bij de dokter geweest?? Gaat het eten ook nog steeds goed?? Hier gaat het met jordy ook weer goed. Gisteren een brief gekregen van school dat Jordy in de dolfijnen klas komt *zucht* Hij wordt nu echt definitief heb er nue wel een beetje moeite mee. Gelukkig is het pas in augustus dat ik hem hele dagen moet missen Met mike gata het ook goed. Vind het super leuk op de psz. Wat worden ze dan ook opeens groot. Pffff gaat veel te hard allemaal.
Ik geniet geniet geniet geniet van de zon! Ben er niet uit weg te rammen hahahaha! Frommel, beterschap voor julotte, en gefeliciteerd met haar 2de verjaardag! Jose, leuke foto's lekker uitgewaaid? Elea, ik kom echt een x naar jou toe hoor.... Vandaag gaan forel vissen, voor het eerst, echt ontzettend leuk! Heb er 4 gevangen. Wel kats verbrand in de zon, oh mn benen pfffffff...... Vanaaf dus forel gegeten, echt geweldig vond ik het niet, en heb er nog 2 over, dus die ga ik iemand schenken hahahaha! Straks visite van een goede vriend, lekker wijn drinken samen Morgen weer naar de lek, en 's avonds een bandje in de kroeg. Maandag komt dean weer thuis en gaan we een weekje naar zaandam.
Yes, Heb je die beesten dan zelf uhh hoe noem je dat bij een vis ook alweer??? Geslacht... nee uhh ontdaan van vel, kop en ingewanden?? Hier een super dag gehad gister! Ze is echt onwijs verwend!!
Yes: ziet er goed uit. Ik hoi zelf niet zo van vis, waar kop en start nog aan zit . Heerlijk dit weer. Nu alleen koppijn. Werd elke keer in mijn diepe slaap gestoort. Jordy 3x wakker en een dronken man bij me in bed