meimama 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door marjon 2, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Goeie avond!
    grrrr ben hier beetje pissig op de kutkat.....
    Tijdje geleden begon ze ineens plasjes te dien in de stuurhut of in de badkamer. Dachten eerst dat ze krols werd en zo dus dr geur wilde verspreiden. 2weken geleden is dat beest gesteriliseerd, dachten dat het dan wel over zou zijn... Maar t blijft zo! Ben die kutkat echt beu!!!
    Owja en ze heeft t tijdje geleden ook t behang in de woning verneukt door t kapot te krauwen!
    Wil dr eigenlijk nu vanaf want ben dr echt beu... Hoe krijg ik dat pisgedrag uit dat kutbeest..

Grr, sorry beetje boos....

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    DAs vervelend Kimonootje ? Maar heeft ze nergens anders last van , van blaasgruis ofzo ? Misschien dat ze dat daarom doet ..

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Goede morgen

Vandaag lekker een joggingbroek dag.
    Straks nog ff seh bellen. Er komt allemaal pus en bloed uit jordy's oor waaraan hij geoppereerd is. Wil dat de kno er ff naar kijkt. Ben al 2dagen aan het bellen met seh.

4. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Marjon,, nee want het is echt op die 2plekjen, n hoekje in stuurhut en n hoekje in de badkamer...
    Linnie, ff naar hap met jordy? Denk dat andere artsen weekend dienst hebben of onbereikbaar zijn in t weekend?

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morgen ..

Kimonootje dat is iets wat er heel moeilijk uit te krijgen is.
    het werkt eigelijk net zoals met kater,
    Mensen laten hun kater pas castreren als ze al hebben gesproeid dan ben je dus te laat want dat weet die kater gewoon hoe het werkt.
    zulke dingen moet je eigelijk altijd voor zijn , en dat is heel moeilijk.
    miss kun je 2 kattenbakken neerzetten op de plekken waar ze plast>???
    is maar een idee hoor.

Lin egt ruk joh dat je niet ff langs kan komen bij de Hap stelletje flikkers daar.

6. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede middag!

Nora heeft tot kwart voor 11 geslapen. Gisteren middag wou ze niet en 's avonds was het laat geworden voor we thuis waren. Was doodmoe. Vanmiddag naar opendeur op Jana's school. Hopelijk geen regen dan.

Hier momenteel goed, is echt afhankelijk van het moment dus we zien wel...

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Eekje lekker joh.

hier gaat ook elke dag weer anders..
    vanmorgen heel veel moeten spugen. en ben nu was duizelig als heel de ochtend grr.
    mjaaaa zla vlg week ook wel vingerprikje krijge bij de VK zou me neits verbazen als ik ijzertekort heb.

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    kon het niet laten deze te bestellen voor charlot hahah

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Goedemiddag!

We zijn weer lekker lui.
    Net een vriend te ontbijten gehad, erg gezellig.
    Nu klaar maken voor spirituele beurs.

Tot vanaaf!

10. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Whahaha!

Ik heb net wel soep gemaakt en gister lasagna, wat beide goed is gegaan... er zit weer wat vooruitgang in hihi

Verdorie... er komt al een half uur het geluid van zangeres frommel uit de babyfoon!! Ze moet slapen!!

11. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ik heb er 4 jaar mee gezeten en nu de ene dood is was het even weg maar ook die van ons pist heel zelden nog wel ergens... maar ik ben hem niet beu. Wordt wel boos en zet hem onder de tuinslang en dan weet ie wel dat het niet mag!

Twee kattenbakken wegzetten is een idee. Als je de plas maar goed weghaalt anders kan ze het doen omdat het niet meer goed naar haar ruikt... maar jij hebt ook een poes en ik een kater. Dus na blaasgruis kunnen het hele andere redenen hebben.

12. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Natas, leuke schoentjes voor charlotte!!
    2kattenbakken extra is geen optie, zo groot is het hier niet!
    we kijken t nog ff aan, als dit doorgaat moet ze gewoon weg

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Echt leuke schoentjes Dees! Supercute!!!!

Balen van die piesende poes zeg Ve. Gadsiedarries, geloof graag dat je daar flink de balen van hebt :( Ik weet nog wel van de poes van Frommel, die deed dat idd ook he. Daar word je niet blij van idd. Ik hoop dat je een oplossing vindt, want wegdoen is ook zo wat...

Vandaag gewerkt. Pfff Cito's afgenomen en deze week dus rapporten schrijven. Drukke boel, maar ook altijd wel leuk zo de afronding van school. Zit ook vol met feestjes, er gaan zo veel mensen weg en dan nog de verjhaardagen enzo daar bij opgeteld, haha dan hebben we er zo'n b-tje iedere dag 1!

Mijn middelste meisje is ook alweer bijna 4. Nog maar een maandje. Ze krijgt een houten winkeltje en kassa cadeau. Erg leuk. Ik geloof vast dat ze daar van gaat genieten. Ze mag dan ook na de zomervakantie eindelijk naar de Nederlandse school, haha daar kijkt ze al een jaar lang naar uit! Nu gaat E. namelijk wel altijd mee, maar zij mocht nog niet... Dus da's een blije kikker straks ;)

Morgenavond met mijn dinnetje lekker een beetje shoppen en koffieleuten. Heb ik echt zin in. Ik hoop dat ze goed nieuws voor me heeft, want ze zijn aan de klus :p

Oh en L gaat zo lekker praten nu. In 3 talen ;) Van de week zat ze in de auto, zegt ze ineens 'Mama attaché, mama riem dicht! You close?. Ook gaat ze steeds meer zinnetjes maken, heel lief.

Ik vind het nog steeds zo een wonder dat ze zo goed uit de strijd is gekomen. Ze is lekker wakker en vrolijk, kan echt van mijn kleine kabouter genieten. Zeker na het drama van afgelopen week realiseer ik me maar al te goed dat ik het motto 'Carpe Diem' echt ter harte moet nemen.

Liefs E lea

14. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee hartig deeg (bloem, peterselie, bakpoeder enz.) en daar die bal in. en dan gaat deeg er omheen rijzen

15. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    elea: wat ontzettend schattig die zinnetjes :)
    en op zulke momenten mag je inderdaad erg dankbaar zijn. lekker genieten van je kids\1

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Je hebt ook één of andere stekker met een bepaald geurtje erin volgens mij.. dan gaan ze niet meer plassen op vreemde plekken.. zal eens googlen voo rje

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Inge dat ding geeft veromonen af dat is wel te proberen Veer

18. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja veromonen inderdaad. wij hebben op de plek van plassen een kattenbak neergezet. maar wil er nog een keer vanaf!

nou bram ligt al een half uur te slapen :) ikke topchef kijken . heb nog wat in te halen.

19. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    inge ben je op vakantie geweest? hoe was het?

20. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Klinkt lekker!

Deel Deze Pagina