ZO het bed boven is weer lekker fris. Me schouder voel ik nog niet dus daar ben ik blij mee. Ben ook maar direct wat aan opruimen gegaan boven. ZO weer verder. heb gister nog supergave bodywarmer voor Charlot gekocht van Name-it een witte met kleine zwarte hartjes. Ik had een knalroze van LIEF besteld in maat 98 daar verzuipt ze in erg jammer. Dus heb hem maar op MP staan maar niemand bied dat is wel jammer
Marjon ja denk je dat ze over een jaar in 96 zit?? ik heb geen idee hoe die maten lopen. maar heb me er nu op verkeken dat ding komt tot haar knieen hahaha. Nu valt lief natuurlijk ook zker nog een maat groter daar had ik ff niet bij nagedacht
das weer het nadeel van online bestellen he , maar kon je hem dan niet terugsturen of ruilen ? Hier is het trouwens geen film geworden , geen oppas voor MArit dus hubby is alleen gegaan met T&T ....
Marjon ach ik dacht misschien past ze er nog wel in. en hij was afgerpijst. dus vlgs mij mag je dan niet meer terug sturen Jammer dat de film niet doorgaat
Ja wel jammer , maar Marit gaat nu lekker bedje in , en dan ff lekker tijd voor mezelf ook wel lekker !!
kbs, ik weet wel wanneer het binnenkomt enzo en we moeten de trampo nog betalen, dus dat gaat daar van, die was 150 euri, verder koop ik niet elk kwartaal daar kleding voor, ik koop bijna alleen maar kleding in de opruiming, dus ik had vorig jaar oktober al veel zomerkleren voor Jelmar gekocht, en nu in de lente veel longsleeves e.d. voor Jelmar gekocht, winterjas, sjaal e.d. voor aankomend oktober (misschien een tip yes? om vooruit te winkelen?) gaat hier goed, qua maten e.d. ook heb trouwens ook nog een 20% kortingscode voor de aktiesport, voor wie nog schoentjes nodig heeft? PB maar ff, wie hem wil? sowieso voor jongejtes erg leuke sneakrtjes en sandaaltjes!
vooruit kleding kopen kan ik niet hoor , als ik dan die nieuwe collectie zie dan wil ik toch nog spulletjes kopen , hihihihihi
ik heb net allemaal nieuwe zomerdingetjes gekocht em dan komt er weer meer nieuw spul uit en dan wil ik al eigenlijk weer !! Maar nu wacht ik wel tot de uitverkoop , hihihihi
Marjon haahhahaha. Charlot heeft helemaal nog geen zomerkleding ga ik pas rond juni kopen denk ik. Zag op de site van de WE supergave dingen. maar heb geen ervaring met die kleding. iemand anders???
Marit heeft er een onwijs gaaf blousje ( blousje valt wel heel erg klein , Marit heeft shirts nu 80 aan en blousje is 92)van en Tara ook wel wat spulletjes, ja ik vind het leuk !! Ze hebben nog niet zo lang een meidenlijn ............Thijme heeft er meer van .....