meimama 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door marjon 2, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Uhh geen van beide.... ik wil wel dat Julotte al heel vroeg begint met engels spreken, dus dat ze dat echt goed kan later. Dan hoeft ze zich op school alleen nog maar flink in te zetten voor duits of frans.

Maar ieder zijn ding... waarom wil jij het? Wil je er dan ook iets mee gaan doen? Qua werk? Vertalen ofzo?

2. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ze zeggen dat het niet bestaat he... vet eten en een vette huid krijgen. Ik heb van de hema laatst een lijn gekocht, dag en nacht crème en een gezichtsreiniger. Kost geen drol daar en ik vind het wel een fijn goedje.

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nath ik heb normaal egt noooooooooooooooooooooiiit puistjes.
    behalve nu ik zwanger ben en toen bij Charlot had ik het ook.
    dus ik gooi het maar op de hormonen hahah

oohh ik heb net weer allemaal nivea ingeslagen ;)

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Eekje, papiamento is de taal van de nl antillen, mijn vader komt er vandaan, vroeger sprak ik het vloeiend door mijn oma, nu kan ik het niet meer :(
    Die taal wil ik graag kunnen omdat dat dus dichtbij mijn gevoel ligt.

Frommel, darren heeft al engels op school vanaf groep 1, zo leren ze het sneller als moedertaal.
    Een andere taal erbij leren zou dus meer een extraatje zijn, omdat hij zo'n hoog iq heeft verveeld hij zich te pletter, hij is gek op leren.
    Zelf ben ik echt een kneus op wiskunde gebied, maar dol op talen. Vandaar.

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Nou ff een egoooooooootje hoor !!

Zo'n goede rapporten gezien vandaag van T&T !!!!!!

Tara al onwijs goed en hoe de juf over haar schrijfy , krijg er gewoon een brok in mijn keel van , zo lief ...

En Thijme wat een cito uitslagen 1x een B 2x een A en de rest allemaal A+ en het zelfstandige werken wat hij nu doet om wat meer uitdaging te krijgen gaat ook onwijs goed !!

6. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Marjon: wat super goed van T&T, daar mag je terecht trots op zijn.
    @Dees: hier tijdens de zw ook meer last van puistjes dus laten we het maar op de hormonen steken :p

7. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Mijn testen

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    die knallen ervan af Lin !!! *rijkt je een grote pot bisonkit aan * plak plak plak plak plak plak !!

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ff een stukje van de juf voor TAra :

Tara je gaat naar groep 3 en ook daar zul je het naar je zin hebben .Je vindt het leuk om nieuwe dingen te leren .Dus het leren lezen en schrijven en rekenen zal zeker een uitdaging voor je zijn .Ik zal je vrolijkheid, je enthousiasme , je behulpzaamheid en je betrokkenheid zeker erg gaan missen .Maar vooral je verhalen en je grapjes die je vol overgave kan vertellen en je aanstekelijke lach , en je bent een zonnetje hier in de klas .Ik wens je veel succes en vooral ook veel plezier in groep 3 , maar nu eerst uitrusten en lekker vakantie vieren ....!!!

10. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Hey ladies!
    Sorry van mn afwezigheid hier! Gister was onze hond vermist, vandaag gebeld door asiel in waregem, dus gelijk opgehaald en weer naar boord gebracht. Meneer was in de sluis van Vijve van boord gestapt zonder dat het gezien werd... In die sluis mag hij wel vaak aan de wal, maar dan wel als wij het zeggen... Affijn, hij is terecht dat t belangrijkste!

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Marion wat een super knappe kinderen heb jij zeg. Logisch dat je trots ben

Yes hoe gaat het tussen jou en darren ? Missen de broertjes elkaar? Lijk me echt moeilijk zoiets. Super knap meis.

12. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    super marjon!\

gefeliciteerd lin, hopelijk plakt ie.

allemaal half zindelijk kindjes. nou hier gaat ze echt niet op potje. ik vind ook nog erg vroeg, ze kan nog niets eens plas zeggen.. haha dat wordt ook lastig aangeven

meertalig: knap hoor. maar gaat ze dan 5,5 dag naar school, elea? best pittig lijkt me

uh wat had ik nou overgeslagen?

natas: bij mij bij daan ook erg puisten. hormonen dus!

ik ben vandaag 2 uur aan het pakken geweest, en nog staat mijn lijst vol met dingen... ik vind inpakken zo niet leuk.. maar vakantie wel natuurlijk!

morgen komt nieuwe auto. dan kunnen we ook dakkoffer erop zetten, en past het allemaal wat beter. eerste keer fietsen mee. helemaal zin in. misschien dat ik sil dan ook nog even zie. zij zit er nu al , zo'n 10 km verder.

daan mist wel een leuk dagje dinsdag van de eerste en tweede klas. overblijven en frietjes eten, springkussen en hele dag spelletjes. vind het wel jammer voor hem. maar ja vakantieook geen straf :)

ga lekker even slapen. hopelik slaap ik van die pakstress. morgen uurtje later beginnen. en dan zaterdag kinderen even gedropt.

slaap lekker!

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik probeer Marit haar naam te leren

ze blijft dus nana zeggen

zeg ik , zeg eens MA

dat doet ze dan

dan zeg ik , zeg eens RIT

dat doet ze dan

zeg ik zeg eens MArit

zegt ze NANA

ggrrrrrrr

Morgen naar de kinderarts , hopelijk slaat de weegschaal op tilt !!

Kimonootje , gelukkig is jullie beestje weer terecht !!

@Linnie , ben ook onwijs trots op mijn kanjers !!

@LvdB , heerlijk vakantiiieeeeee

14. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen!

@Marjon: wat een mooi tekstje van de juf, daar kan je alleen maar blij en trots mee zijn :)
    *MA-RIT MA-RIT MA-RIT* hihihi, NANA (dat is wat Nora tegen Jana zegt, haar eigen naam kan ze niet zeggen dat is simpelweg MIJ ;))

@Kimonootje: hoe gaat ie? Gelukkig is je hond weer terecht!

@Linnie: duidelijker en duidelijker :)

@Lvdb: succes met inpakken (bah, vind ik ook niets aan) maar vooral veel plezier op vakantie!

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mij das ook handig , hihih

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    linnieeeee, dat zijn echt super testen! Gefeliciteerd!!

@ marjon, wauw mooi hoor zulke rapporten, trotse mama!
    Dean zegt zijn eigen naam wel, darren noemt hij To en zn vriendin Tiffany noemt hij Titi.

@lindavdb, fijne vakantie! Idd jammer dat Daan wat moet missen nu, maar vakantie wordt vast super leuk!

@linda, ja ik mis darren, maar als hij hier is gaat het binnen no time weer verkeerd.
    Dean mist hem niet dat ik merk, maar als ze samen zijn hebben ze wel veel plezier.

@hier, ben met een vriendin een web shop aan het starten, heeeeel rustig aan, maar hebben al 3 bestellingen! In ons eerste weekje! Dus blij! Wel nogal druk nu, maar goed, geld verdienen moet je wat voor doen....

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    linkje naar de webshop , hihii

en titi grappig !!

Thijme is hier kaka , maar zelfde verhaal zeg eens Thij , zeg eens me en dan zeg eens Thijme en dan zegt ze kaka ( heel hard lachend , hoeze een spelletje met mama spelen)

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Web shop is nog niet actief, we beginnen met verkopen van ek dreads fall, maar 1ste dag al gewone dreads fall bestelling gekregen!

(Foto staat op mn fb, denk niet dat dat hier geplaatst mag worden?)

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb die foto gezien ja !!! Is wel grappig ..Maar wat gaan jullie dan allemaal verkopen ?

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morge dames

Ik heb bijgelezen maar niets onthouden sorrry.
    alleen dat marjon vandaag naar de KA moet met marit ik hoop dat haar gewicht beetje goed is.

Hier gaat redelijk wel weer moeten spugen vanmorgen mja dat ben ik nou wel gewend inmiddels.

Deel Deze Pagina