meimama 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door marjon 2, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ong 15 minuten op 220 of 20/25 op 200 graden. Ik kies zelf meestal voor de tweede (200 graden 25 minuten) en snijd de stukken niet te klein. Dan blijft het malser.

Woestijchica :cool: Whahaha Marjon!

Gister superfeestje gehad voor mijn baas en daarna heerlijk wezen stappen. Lag er om half 3 in :p Jammer dat de kinderen dan niet uitslapen hè ;) Grappig om weer eens zo'n avond heerlijk te dansen en te kletsen met compleet onbekenden :D

Vanavond weer een feestje van een andere collega die vertrekt. Maar ben nu maar op tijd naar huis gegaan. Wel nog lekker shoarma gegeten, ze had zo'n man geregeld die dat dan heerlijk klaarmaakt, Jammie!

Morgen hopelijk btje bijkomen. Moet alle rapporten ook nog afschrijven :p

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    goed gegroeid marit!

andere talen, ik spreek vloeiend NLs, Engels & Fries :D haha, frans un petit peu, en duits vindik een schijttaal.....

waren er hier ook dames diede boeken van Diana Gabaldon lezen?

linnie, wat een toptesten!!!!!
    veer, superfijn dat de hond weer terecht is zeg!!

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Feestbeest Ben je Elea :D hihihi

Vandaag ben ik met 2 kinderen en een hond. Alleen naar papendrecht gereden. Wat een onderneming hihihi. Alleen de teug weg was een ramp. Mike was moe en er was overal file. Dus duurde hen te lang en heeft de laatste 30 min geschreeuwd. Wat kan ik daar slecht tegen zeg. Hihihi

4. mamavanElianne

mamavanElianne Actief lid

2 jul 2010
    113
    0
    16
    helloo meiden!!

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    O jee Linnie daar zou ik ook echt niet tegen kunnen ..

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Mike wilde gewoon niet weg uit Papecity ;)

Hihi nou feestbeest niet meer echt hoor :p Maar zo af en toe vind ik t wel leuk. Kwam nog een paar bekenden tegen en die herkenden me niet eens, Whahaha. Weer eens wat anders dan met een paardenstaart in en 3 kids op touw :D

7. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Mike wilde gewoon niet weg uit Papecity ;)

Hihi nou feestbeest niet meer echt hoor :p Maar zo af en toe vind ik t wel leuk. Kwam nog een paar bekenden tegen en die herkenden me niet eens, Whahaha. Weer eens wat anders dan met een paardenstaart in en 3 kids op touw :D

8. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merci elea! Albijgekomen?

Lin ojee krijsen daar zou ik ook niet vrolijk van worden. Ben benieuwd hoe het morgen bij ons gaat.

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Middag dames
    zit iedereeen al klaar hahahahaha.

ik heb weer een ontdekking gedaan vanmorge.
    ik heb al meer dan 2 jaar 2 wratten onder me voet die ik elk half jaar laat aanstippen. bij de HA.
    nu sinds een maand doen die plekken pijn.
    dus ik verteldde het aan me Smama vanmorgen en liet de plekken zien.
    zegt ze tegen mij dat zijn geen wratten maar dat zijn likdoorns.
    nou dat ik daaar nou nooit aan heb gedacht wat stom zeg.
    ik ga nu direct een pedicure opzoeken die aan huis komt want ik wil weer mooie voetjes hahah

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hmmm Dees, zou een huisarts dat dan niet gezien hebben denk je? Die gaat natuurlijk geen wratten aanstippen als het likdoorns zijn.
    Voetzoolwratten zijn vaak met een laagje eelt bedekt en lijken daardoor nogal eens op een likdoorn zegt een vriendin van mij.
    Die van mij op mijn voetzool deden ook pijn. Heb ze denk ik wel 3 jaar gehad en sinds een maand zijn ze opeens verdwenen :( maf hè. Had er wel 8 bij elkaar ofzo, beetje pijnlijk soms als ik lang gestaan had.

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Inge het was elke keer de assistente die dat deed.
    Ik regel wel ff een pedicure kijken wat die zegt.
    maakt me ook niet uit als ze er maar wat aan gaat doen haha
    dubbel excuus om me voeten te verwennen haha

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    had ik hier ook precie shetzelfde Dees , ik dacht ook dat het wratten waren , nu naar pedicue geweest en het waren idd likdoorns !!! Dus zou best kunnen !

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjon was je er snel van af??
    vlgs mij duurt dat wel paar behandelingen of niet?
    ik wil haar gewoon elke maand 1 keer hier hebben :D

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ben nu 1x geweest en het is al bijna weg !! Maar moet wel zeggen dat ze zei dat ik een hele hoge pijngrens had, ze kon wel heel ver gaan bij me ........Ik moet 6 juli weer terug ........

Respect hoor iemand die de hele dag met voeten zit te spelen , ik vind voeten vies !!

15. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Gadver, ik ook Marjon! Hier altijd hele lieve Thaise en Filipijnse vriendinnen die dan mijn voeten willen doen... Ieuw! Kan ik dus echt niet tegen hè, dat gefriemel aan mijn voeten... :p Ze mogen hooguit mijn nageltjes lakken ;)

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

dat mag dan nog , maar bij mij was het gewoon echt hard nodig , vooral mijn grote tenen , die staan scheef en krijg ik steeds meer last van , zal wel een x onder het mes moeten ben ik bang ( ik heb hamertenen)

rechts is een normale voet en links is een hamerteen , en die heb ik aan beide voeten , gelukkig alleen de grote teen

Bijgevoegde bestanden:

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjon ooeeff das niet fijn.

Charlot haar teentje die naast de dikke teen zit groeit ook over haar middelste teen heen.
    ik weet niet zo goed of ik daar wat me moet.
    als ik dat teentje terug drukt roept ze direct auuww en ik mag er dus ook niet aan komen

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    misschien een x naar laten kijken als je een x bij de ha bent of op het cb ?

19. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Precies wat Marjon zegt. Lijkt me ook niet lekker zitten in schoenen.

Gelukkig is Jeroen weer thuis. Even weer wat hulp met de kinderen en in huis enz. Was een pittige week zo alleen.

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Dat valt toch tegen he Linnie , Patrick is tot maandagnacht weg , en ik doe denk ik wel bijna alles alleen in huis , maar goed het feit dat je het ff kan afgeven..........................das denk ik het ergste bij mij !

Deel Deze Pagina