ik ben weeer goed gekeurd bij de VK. en we hebben zelfs het hartje gehoord geweldig. ben helemaal blij
@Dees: fijn dat alles goed was. Hoe gaat het met de misselijkheid zonder meds. Hoop dat je daar ook snel vanaf bent.
Eekje het lijkt beter te gaan. de ochtend nog spugen maar verder is het dragelijk. durf nog niet echt te zeggen dat het voorbij is want ben bang dat het net zo hard weer terug komt
Achut, arme Mike... Fijn nieuws Dees! Hihi Yes, misschien saai maar ook wel lekker rustig? Leuk weekendje Scheveningen! Ik ga van de zomer ook lekker met de meiden Hier: Manlief is met regelmaat weg, maar als hij er is is hij er ook helemaal voor ons. Ik vind het soms wel eens lekker zelfs, gewoon mijn eigen ding doen...
Elea het is idd lekker rustig, maar moet zeggen dat ik het liever anders zou willen. Vind het best zwaar in mn eentje... Het heeft allemaal zn voors en tegens denk ik! Net gehoord dat ik geen vakantie geld krijg, dus nu alles wat ik met de aanstaande web shop ga verdienen maar opzij zetten, vakantie is al geboekt gelukkig!
Hoi meiden, Alles goed met jullie? Met mij gaat het goed, ik ben alleen zo vreselijk moe. Ik was met frommel veel minder moe dan nu... pff ik ben niet misselijk op zich maar ik ben gewoon misselijk van de vermoeidheid.... maar ach als dat het enige is. Ik heb vrijdag de eerste echo, een pretecho wel. Maar ik moet ff naar binnen kunnen spieken. Zeker na die vreselijke buikpijn van vorige week. Morgen weer iets proberen te doen, kijken of ik energie heb! Morgenavond een bbq bij de buren en dan voetbal kijken!
Enjoy Linda!! voetbal gister, praat ik niet over... Marjon, voor de lol naar Russia? why? heerlijk weer vandaag, straks lekker ff fietsen
Tis hier ook rustig te noemen he.. Voetbal was idd bagger... ik geloof er niet meer zo in.. (o nee dat mag ik niet zeggen he... straks krijg ik de volle laag!) Morgen eindelijk een echo..... Yeah! Vind het weer super spannend... net als bij frommel!
Hier goed !! Dinsdag naar de St Maartenskliniek met MArit maar het eetteam , Lin als Mike ook nog terugzakt moet je daar naar toe gaan , heb navraag gedaan en het blijkt de beste eetkliniek voor kleine kindjes van NL te zijn ..Ik wilde eigenlijk echt niet gaan omdat het nu zo goed gaat , heb gisteren een gesprek met die ka gehad en die heeft me wel kunnen overtuigen het toch te doen ...Als het dan slechter gaat hoef ik alleen maar te bellen ...En ik besef ook wel dat er toch nog wel wat tips welkom zijn ,want veel van MArit's eten gaat er echt wel spelenderwijs en met heel veel energie van mij pas in .... Dus ben benieud , hoop alleen niet dat ze haar echt gaan behandeln , klinkt misschien stom ..Maar of ze wordt 4 tot 6 weken opgenomen en mag ze alleen in het weekend naar huis , of het wordt een therapie van maanden , waarbij ze 3x in de week naar de eetkliniek moet .......en daar gaat het naar mijn idee net iets te goed voor .... Frommel veel kijkplezier !!!!
@Marjon: ik vind het wel goed dat je toch gaat ondanks dat het dan beter gaat. Ik zou wel aangeven dat het beter gaat en dat je niets voelt voor een opname en zo (zou ik ook niet hoor ) Maar met gewoon wat tips ed. kan je misschien ook wel wat. Evt. elke maand/2 maand een gesprekje waar ze met je kunnen mee denken. Wel fijn moest het toch weer wat minder gaan. Bij Nora hebben we een nieuwe 'eetspelletje' gevonden. Als ze niets wil eten dan doet papa net of hij haar eten op gaat eten. Het kan niet rap genoeg in haar mond zitten dan Morgenavond ga ik samen met mannetje eten (en misschien daarna nog even naar de film, zien we nog wel). Dat is echt jaren geleden dat we dat nog gedaan hebben. Kindjes gaan logeren bij mijn zus Even een rustige avond voor ons 2-tjes.
Ja dat doen wij ook latijd Eekje , en een hapje voor alle dieren in de dierentuin , maar daar heb ik het wel een beetje mee gehad .......En vaak werkt dat pas als wij al allemaal klaar zijn en dan zit je zoooooooooooooo lang aan tafel