Ik weet het, vindt het zelf ook maar niets. Maar als het eten haar echt aanstaat dan eet ze ook zonder het spelletje. Bij Nora is het vaak ook genoeg om haar te laten proeven (met spelletje), als het haar daarna aanstaat eet ze alsnog zo Gek kind! Doen het wel tussendoor hoor, gaan echt geen uur aan tafel zitten proberen nadat wij gedaan hebben. Dan eet ze maar niet! Als wij (en Jana) gedaan hebben, wordt er afgeruimd. Is Nora ook echt altijd al lang klaar. De dieren in de dierentuin, dat werkt niet. Geloof dat ze geen apen en olifanten wil eten Ik denk dat Nora eten gewoon saai/tijdverlies vindt.
Wow marjon dat is idd wel heftig als ze opgenomen zou moeten worden! Gelukkig eet ze nu beter... Werken er hier ook moeders thuis? Hoe combineer je dat? Ik ben begonnen samen met een vriendin een webshop te starten, maar het werk is veel. Maken dreads, helemaal handgemaakt. Vanmorgen begonnen met dreadfall (elastiek met dreads die je aan je eigen staart kan maken) ben 1,5 uur bezig geweest en 4 vam de 16 dreads af... Dan huppelt dean hier gewoon rond, maar na een tijdje gaat hij zich vervelen.... En om nu alles 's avonds te gaan doen wil ik ook niet, das mn enige vrije tijd! Balen dat deantje pas in oktober naar psz kan Straks gaat mn buurmeisje ons logo en website maken, dan kunnen we de lucht in! Jeeeeeeej!!
Hey dames! Marjon, goed dat je toch naar die kliniek bent gegaan! Gelukkig eet marit nu waar beter, hopen dat het zo blijft! Hou wel in je achterhoofd dat het helaas vaak maar periodes zijn.... Als ze weer mijner eet kan je altijd nog advies vragen! Yes,, ik werk altijd thuis maar das natuurlijk weer n apart vak...
Yes, zwangerschap gaat wel oke, al blijft t dubbel... in mn hoofd ben ik er nog niet klaar voor, maar mn lichaam is er wel klaar mee! frommel, jeej, mooie echo!!!
Kimonoo, lijkt me idd heel zwaar en dubbel. Hoe ver ben je nu? Frommel, geweldige foto op je fb! Top weer!
Fijn Frommel! Heerlijk meid. V eer, dat gevoel komt vanzelf wel meid... Het is ook niet niks hè. Knuff
Zo, ons weekend zit er weer zo goed als op. Woensdag feest gehad, erg gezellig maar wel iets te veel cocktails uitgeprobeerd Donderdag had ik de Nederlandse kinderclub, daarna feestje van vriendinnetje van E line. Gelijk met haar door naar afscheidsfeestje nr 1., daarna E naar huis gebracht en door naar feestje nr 2. Vandaag nog 2 feestjes gehad. Pfff ben een btje feestjesmoe. Had deze week nog 2 feesten, maar die heb ik beide afgezegd. Heb echt geen zin meer. X
Ben 27 juni uitgerekend... Nog 11 dagen te gaan dus.... Maar deze muppet zal zich ook wel weer n week later melden ben ik bang
Zo, na hard werken is de helft van mn bestelling een feit! Helemaal trots op het resultaat. Is voor meisje van 7, vandaar de roze lintjes erdoor. Morgen en maandag ochtend verder werken aan nog zo 1, ze heeft er 2 besteld zodat ze twee staartjes kan maken... Ik vind echt super geworden!
Mooi yes. Moet er zelf niet aan denken om het aan mijn hoofd te hebben. Heb ooit nep haar gehad van die vlechtjes. Pfff wat was dat zwaar en na 4 dagen gleden ze eruit. En daar had ik dan 2 dagen voor gezeten en was 100 euro lichter. Hihihi. Daarbij kreeg ik ook allemaal eczeem op mijn hoofd. Bij mij was het dus niet zo'n succes
Elea wat ben jij de laatste tijd toch een feestbeest met al je feestjes. Gisteren nog een rest gedaan en er kwam 3+ te staan. Goed teken dus. Geeft me nu wel een geruster gevoel. Kliniek. Ik hoop met Mike nergens meer heen te hoeven ben er een beetje klaar mee. Op naar een jaar zonder ziekenhuizen
Marjon, hwt is gewoon wol, het weegt helemaal niets Linnie, dit zet je niet in je haar, maar maak je gewoon aan je knotje vast, 's ochtends er in, 's avonds er uit. Heel andersdus dan vlechtjes van nephaar!