@Maidin: hihi, strawberrie shortcake Neefje heeft er ook eentje op zijn buik. Hij is nu 3 en is nog steeds goed zichtbaar al lijkt het langzaam aan wel te verdwijnen, maar het kan dus wel nog eventjes duren. Jana kijkt daar wel eens heel verwonderd naar. Knutselen met peuters: weet niet of ik dat met Nora wel zie zitten. Doen soms wel met plasticine, dat vindt ze erg leuk (en Jana natuurlijk ook). Was wel van plan om een knutselschort voor haar te kopen, heb ik voor Jana ook, zo met van die lange mouwen. Kunnen we misschien eens verven (als ze tenminste de verf niet opeet)
Nou hier gaat de aarbei heel erg snel. Ik verwacht dat hij voor dat ze naar de basisschool gaat al bijna is verdwenen. Ja hier reageren kinderen ook bijzonder. Sommige gaan huilen en andere willen het aanraken. Gelukkig laat abby zich er niet door storen. Abby is gek op rommelen met papier en klei enzo. Ze is helemaal weg van schilderen. Dus vandaar dat ik even wat meer wilt. In de kerk knutselt ze ook vaak mee, hetzij onder begeleiding.
Leuk dat knutselen! Nora heeft het geduld er niet voor. Maar Jana is ook echt een knutselmeisje: stickerboekjes, pareltjes, schilderen, kleuren, tekenen, plasticine, oefenboekjes met spelletjes, strijkpareltjes,... Ze doet het allemaal graag Gelukkig vind ik het zelf ook leuk (dus ik weet direct hoe ze daaraan komt )
Haha, ja dat idee krijg ik ook. Fijn dat de aardbeienvlek zo snel verdwijnt! 50 graden?! Pfft, nee geef mij dan maar 20 graden en een fijn zonnetje ( zoals nu ).
Net gebeld door de onthaalmoeder. Nora heeft 39,5 graden koorts. Gelukkig kan mannetje haar gaan halen want ik heb (denk ik) nog een meeting vanavond.
Wat een hoge koorts E.ls! Jeemig arm kind Hier Lyvia ook ziek. Bleef maar spugen... Nu prik gehaald tegen t spugen in t z'huis en hopen dat t helpt...
Nora ziek, lyvia ziek,.hier Yaro ziek... Tgaat lkkr Yaro ligt al vanaf 19.15 te slapen, volgens mij veel last van buikkramp gehad vandaag. Ook even verhoging gehad. Hopen dat t morgen over is!
goedemiddag, beterschapjes voor de zieke kindjes en natuurlijk de mama's Zo vanmorgen naar de markt geweest. Abby gaat zo naar het bruine beer kijken. Heb ik ook mijn rust moment. Ze slaapt al een tijdje niet meer tussen de middag... Wat is de markt leuk zeg! Ik ben al heel lang niet geweest!
Lyvia krabbelt langzaam weer overeind. Maar ze is nog niet de oude zeg, Pfffffff weer heel veel huilen vanavond Nog maar en nachtje goed slapen en kijken hoe t er morgen voor staat. En de andere ukkies? Gaat t beter?
Nora vandaag ook al een klein beetje beter. Ze heeft een keelontsteking. Gisterenavond had ze plots 40,4 Gelukkig wel snel gedaald. Ze heeft nu een AB kuurtje, dat zou vrij snel moeten aanslaan.
Nora slaapt net. Nog beetje koorts, maar niet meer die hoge pieken gelukkig, wel erg hangerig en zeurderig. Ben zelf thuis vandaag bij gebrek aan opvang maar probeer tussendoor wel nog wat te werken. Want er ligt nog veel werk dat af moet alvorens ik in verlof ga binnen 3 weken.
Zo heb ff snel de tijd nu. hebbe eensupermooie echo gehad vanmorgen. er was een leerling bij dus e hebben dik half uur zitten kijken geweldig. me placenta ligt wel iets voor de uitgang maar dat trok nog wel goed omhoog zei de gyn alleen kon dat wel een bloeding ver-oorzaken waar ik niet van moest schrikken (ggrapjas) maar alles is perfect.. me uitgerekende datum is 1 januari...
@Natascha.. Wat een mooie echo!! Leuk zeg.. en 1 januari dat is toch wel een bijzondere uitgerekende datum! Die placenta komt wel goed joh. (uh.. misschien wil je je onderschrift veranderen in' en die wordT grote zus.. dan klopt ie helemaal! knuf) @MMM ? Nee joh.. dat is toch wel een beetje zot in mijn 40e levensjaar (manlief in z'n 45e) en met twee gezonde kinderen? Hopelijk lukt het gewoon zo nog en anders.. tja, dan zijn we gezellig met z'n vieren! @Zieke kindjes. Veel beterschap. Hier beide kindjes in de afgelopen week één dag echt ziek geweest. Pom opgehaald met 39,2 van het kdv vorige week maandag en die heeft de hele week matig geslapen en Kick ook aan het rommelen en die werd flink ziek na de inenting.. ook één dag). Hopelijk dus 24 uurs virusjes. @50 graden.. bleh, dat is niet lekker meer.. Ik hoop wel dat de zomer hier nu gaat komen. Ik moet nog 2 dagen werken en dan ben ik vrij!! heerlijk.. een lange, lange vakantie hihi (en hopelijk daarna snel een nieuwe baan vinden)