eekje: frommel krijgt een jongen! en lekker kort nachtje.. hopelijk niet te beroerd met jullie auto. hier alles goed gemaakt hoor als is het niet echt uitgesproken, maar hij is de volgende dag alweer vergeten waar het over ging zo, ik ben even aan het kijken of ik whatsapp op de pc kan instlleren
@frommeltje: een broertje voor Julotte, leuk hoor! Julotte is het vast snel gewend, ze heeft ook nog wat tijd om er aan te wennen @Lvdb: batterij van de auto was kapot. 2,5j oud, garantie tot 2 j :x 141 euro kosten, niet leuk. Wel korting gekregen omdat het net buiten garantie was... Belangrijkste is dat ie het nu weer doet. Straks mijn wagen naar de garage brengen, benieuwd wat er daar mee scheelt. Gelukkig firmawagen, dus geen kosten te betalen
das balen Eekje , als je net over de garantie heen bent , gelukkig is het maar de accu ...pfff als we hier iets hebben loopt het vaakgelijk in de honderden euro 's .......in Januari is onze garantie eraf dus dan zal er wel vanalles komen ..
@Marjon: ja, op zich valt het allemaal nog mee. Hebben geen werkuren moeten betalen (loopt anders ook snel op) en ook nog 10% korting op de nieuwe batterij. Dus dat vind ik ook wel meevallen. Vergeet het nog te melden: mannetje heeft weer werk in september. Deze week werd hij gecontacteerd door een school dat hij 1 september mag beginnen. Is een full-time en hij kan behoorlijk wat ancienniteit meenemen wat goed is voor de centjes
Mag mijn wagen weer afhalen. Er zijn wisselstukken besteld, dus ie moet wel nog een keertje binnen. Gelukkig kan ik er wel mee rijden. Er is iets stuk voor in de winter, dus nu moet het wel goed weer blijven
Goede morgen! Wel heel erg rustig hier. Pfff, wat een hitte dit weekend. Hadden het zwembad opgezet gisteren. Jana en Nora hebben zich super geamuseerd en erg gek gedaan. Vandaag weer aan het werk met airco (gelukkig).
@Marjon: ja, das het nadeel als je buiten komt. Ik moet eerst nog een eindje rijden en daar heb ik ook airco (+wagen staat binnen in de parking), dan merk je echt niet dat het buiten zo warm is. Iemand trouwens tips voor een ontstoken melkkliertje? Is erg pijnlijk (en rood). Las op Internet masseren en met warmte $ bij dit weer) behandelen (baby correct aanleggen werkt natuurlijk ook nog niet ). Maar vindt het masseren erg pijnlijk dus dat kan ik niet lang volhouden. Zou normaal na 24-48u moeten overgaan, maar alsnog geen succes (is zaterdag begonnen). Ik wacht nog heel even af...
Niet direct Marjon, daarvoor werk ik te veel voor NL klanten Daar kijken ze nogal, alsof ik elk moment kan bevallen. Als ik dan zeg dat ik nog 8w te gaan heb, hihi, die gezichten. Dat belooft voor in september, dan verklaren ze me vast gek met nog minder dan 4w te gaan (want dat zijn ze natuurlijk helemaal niet gewend).
Wat heel erg rustig hier... Zo het nieuwe schooljaar is weer begonnen. Is weer ontzettend druk, maar ik moet nog maar 2 weekjes werken, dus dat is een heerlijk vooruitzicht Hoop dat alles goed gaat met jullie!
Goed hoor... Druk met werken, en met de kamer van frommel in orde aan het brengen. Ze gaat naar een andere kamer en dan meteen een groot bed...