meimama 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door marjon 2, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @frommeltje: succes vandaag bij de echo. Mogen wij ook weten wat het wordt :D ?

2. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    eekje: frommel krijgt een jongen!

en lekker kort nachtje.. hopelijk niet te beroerd met jullie auto.

hier alles goed gemaakt hoor :) als is het niet echt uitgesproken, maar hij is de volgende dag alweer vergeten waar het over ging ;)

zo, ik ben even aan het kijken of ik whatsapp op de pc kan instlleren

3. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ja een jongetje dus... Julotte moet er nog aan wennen.. die riep al weken om een zussie!

4. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @frommeltje: een broertje voor Julotte, leuk hoor! Julotte is het vast snel gewend, ze heeft ook nog wat tijd om er aan te wennen ;)

@Lvdb: batterij van de auto was kapot. 2,5j oud, garantie tot 2 j :x 141 euro kosten, niet leuk. Wel korting gekregen omdat het net buiten garantie was... Belangrijkste is dat ie het nu weer doet. Straks mijn wagen naar de garage brengen, benieuwd wat er daar mee scheelt. Gelukkig firmawagen, dus geen kosten te betalen :)

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das balen Eekje , als je net over de garantie heen bent , gelukkig is het maar de accu ...pfff als we hier iets hebben loopt het vaakgelijk in de honderden euro 's .......in Januari is onze garantie eraf dus dan zal er wel vanalles komen ..

6. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Marjon: ja, op zich valt het allemaal nog mee. Hebben geen werkuren moeten betalen (loopt anders ook snel op) en ook nog 10% korting op de nieuwe batterij. Dus dat vind ik ook wel meevallen.

Vergeet het nog te melden: mannetje heeft weer werk in september. Deze week werd hij gecontacteerd door een school dat hij 1 september mag beginnen. :) Is een full-time en hij kan behoorlijk wat ancienniteit meenemen wat goed is voor de centjes :D

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Heerlijk dat ie weer aan de gang kan , gefeliciteerd !!

8. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Mag mijn wagen weer afhalen. Er zijn wisselstukken besteld, dus ie moet wel nog een keertje binnen. Gelukkig kan ik er wel mee rijden. Er is iets stuk voor in de winter, dus nu moet het wel goed weer blijven :D

9. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Eekje, super zeg dat hij weer een baan heeft, een fijn vooruitzicht!

10. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen!

Wel heel erg rustig hier.
    Pfff, wat een hitte dit weekend. Hadden het zwembad opgezet gisteren. Jana en Nora hebben zich super geamuseerd en erg gek gedaan. :p
    Vandaag weer aan het werk met airco (gelukkig).

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    leker he airco op het werk , hebben wij ook ,ideaal ..alleen als je dan buiten komt !!

12. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Marjon: ja, das het nadeel als je buiten komt. Ik moet eerst nog een eindje rijden en daar heb ik ook airco (+wagen staat binnen in de parking), dan merk je echt niet dat het buiten zo warm is.

Iemand trouwens tips voor een ontstoken melkkliertje? Is erg pijnlijk (en rood). Las op Internet masseren en met warmte :)$ bij dit weer) behandelen (baby correct aanleggen werkt natuurlijk ook nog niet ;)). Maar vindt het masseren erg pijnlijk dus dat kan ik niet lang volhouden. Zou normaal na 24-48u moeten overgaan, maar alsnog geen succes (is zaterdag begonnen). Ik wacht nog heel even af...

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Idd, warme douche erop en ik geloof dat bladen van een kool in je bh ook zouden werken!?

14. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja zoiets ja, toch warmte enzo

gelukkig weer werk voor je mannetje!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh nee die koolbladen waren tegen stuwing hihihi solly

16. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Hihi Ingeltje. Jij zou me al met koolbladen laten rondlopen. Maar ik onthou het voor de stuwing ;)

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hahhahha , Eekje zou denken , stomme nederlanders ook , hihi

18. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Niet direct Marjon, daarvoor werk ik te veel voor NL klanten :D Daar kijken ze nogal, alsof ik elk moment kan bevallen. Als ik dan zeg dat ik nog 8w te gaan heb, hihi, die gezichten. Dat belooft voor in september, dan verklaren ze me vast gek met nog minder dan 4w te gaan (want dat zijn ze natuurlijk helemaal niet gewend).

19. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Wat heel erg rustig hier...

Zo het nieuwe schooljaar is weer begonnen. Is weer ontzettend druk, maar ik moet nog maar 2 weekjes werken, dus dat is een heerlijk vooruitzicht :D

Hoop dat alles goed gaat met jullie!

20. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Goed hoor... Druk met werken, en met de kamer van frommel in orde aan het brengen. Ze gaat naar een andere kamer en dan meteen een groot bed...

Deel Deze Pagina