als het goed is hebben jullie nu een uitndoiging en volgens mij kun je je ook aanmelden ,maar dat weet ik dus niet omdat ik de club heb aangemaakt
maar ik ben nu ff weg ben straks weer terug , diegene die in het clubbie wil moet mij maar ff een pb doen , want ik weet al onze zp namen niet meer hoor !!
eeeh...sjerren??? maarre, besloten ziet er niet uit............. haha, maar is iedereen hier zo herkenbaar en roddelend, vals bezig?!
ik zal je een uitnodiging sturen , maar het zal nog ff kijken zijn of we hier blijven of daar naartoe gaan , want het is daar niet zo overzichtelijk als gewoon hier ..
misschien dat ff iemand bij de club kan kijken of je nu kan meelzen zonder lid te zijn ........Volgens ij heb ik nu veranderd dat je jezelf ook lid kan maken met goedkeuring
Dank je voor kijken ........ Voordat je hier wilt komen kletsen moet ik er wel bij zeggen dat wij al heel lang een clubje vormen en al ruim 2,5 jr met elkaar kletsen , weet niet of het zo leuk is voor een buitenstaander om daar in te vallen.
hoe verander ik naam van topic ? Wil het toch in meimama 2010 veranderen , maar hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?????????????????????/