Yend: mooie foto's zeg. Ik dacht al van je benen ;p Bedankt inge voor het wijzen op de zomertijd. Flamingo gezellig dat je weer komt kijken. Hier vandaag een drukke gezellige dag gehad. Eerst mijn pa geweest. Ff stroom gelegd voor onze blokhut,s' middags de zus van jeroen geweest voor de belastingaangiftes (we zijn weer helemaal blij) s'avonds uiteten geweest en daarna nog even opstap het was heerlijk om ff tijd voor mezelf te hebben zonder man en kinderen
Zijn de kinderen bij opa en oma. Lig ik na 5u slaap al weer wakker. Uitslapen staat niet meer in mijn woordenboek. Volgens mij
Ik moet meer dan 3000 terug betalen aan de belasting, flink balen! Komt doordat ik een mooi bedrag had terug gekregen van mn wajong, gelukkig heb ik een slimme bewindvoerster en hoef ik er niet over wakker te liggen.... Helaas niet uitgeslapen vandaag
huh, hoe kan het dat jij teveel hebt gekregen (uitgegeven) terwijl je bewindvoerster hebt??? is die dan zo dom geweest? lijkt me toch klote, weer 3000euro extra op je schuld... goedemorgen dames! wij lekker half negen nieuwe tijd eruit gegaan, qua jelmer doe ik altijd net alsof er niks gebeurt is met de zomer/wintertijd, hoor soms van dames (niet perse hier ) dat er hele weekschema's opgesteld worden om de kids te laten wennen, nou, ik ga daar nie tmee beginnen, he tis gewoon half tien nu
Das balen Yes !!! Maar hoe kunnen ze je nu zoveel geven dat je weer een schuld op je krijgt , gek hoor..knuffff @Babe , ik doe dat ook niet hoor , ik pak ook gewoon de draad op alsof er geen klok verzet is ..Maar dit uurtje hebben ze wel meer last van hier dan een uur terug...............
Morgenn Yes balen dat je zoveel moett erug betalen hoe kan dat??? wij gaan het morgen invullen met hulp
ik heb gister nog een supergave Chino broek voor charlot gekocht bij de v&d staat haar zoo schatttig zal hem zo ff spammen.
hihih de hele week ...Hier hebben ze van dir uur echt wel ff last ..Maar goed dan maar een beetje chaggie aan het eind van de dag ......... joehoeeeeeeeeeeeeeeeeee het zonnetje komt door !!!
kom ff 2 foto's spammen op de 1 zie je haar broekje duidelijker maar op de andere foto lacht ze zo schattig
Marjon ja dat is zown Chino. Lin ach ik lag ook alweer vanaf 5a6uur wakker is dagelijkse routine nu hahah zullen we maar een spceciaal topic openen om in de nacht te kletsen
lekker Jesse is nu buiten de boel aan netjes maken. Donderdag gaan we ons tuinset bestellen. we zitten alleen in twijfel om een standaard maat tafel te bestellen of toch een grote maat waar we met 8 pers aan kunnen zitten