Zo de man die voor ons de belastingaangfite gaat doen is weer pleite. hij heeft allemaal cijfers etc opgeschreven en gaat nu dus thuis de boel invullen. en woensdag brengt hij de papieren naar Jesse dus dan weten we wat we terug krijgen of meoten gaan betalen ik word helemaal gek van de jeuk het is echt heel erg nu me zonneallergie
Natas, speciaal voor jou: Breaking Dawn: Part 2 Trailer: Bella Becomes a Vampire - Breaking Dawn, The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1, Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner : People.com
Jaaaaaaaaaaaaa trailerrrrrrr!!! Op youtube staan ook veel filmpjes van bd part 2! Is het al bijna november? Hihihihi
@mama2010: hoop dat alles goed komt met het armpje van jullie kleine meid. Ocharme toch. Goede morgen trouwens!
mogguh !!! Zometeen ff met Marit naar de psz !!! Dan hoor ik wanneer ze mag gaan ..Hoop stiekum vanaf 1 april ..Psz zit aan school vast en ze wil er elke keer al naar binnen ...
vandaag ben ik er nog gewoon bij , ik denk dat ik het er het moeilijkste mee zal hebben als ze voor het echhie gaat !
Dan zal het vandaag wel geen probleem zijn, maar als je effectief weg gaat, zeker de eerste keer, dat blijft wel moeilijk. Maar ze zal het er vast naar haar zin hebben.
Leuk marjon ben benieuwd!!! Hier net gebeld, we moeten om 11 uur in het ziekenhuis zijn bij de kinderarts.. Ben heel erg benieuwd!