meimama 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door marjon 2, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    eerlijk gezegd snap ik het niet helemaal nee......

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik wil je wel een spoedcursusje geven hoor!

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Inge whahaha jij bent grappig.

ZO wij hebben een nieuwe tuinset gekocht net.
    Het word morgenvroeg al geleverd :D jaaahoooeeeee

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Aah kids hadden schoolfoto vandaag, dan mogen ze ook samen en volgens mij is het een heeeeele leuke foto geworden!

Ze liggen nu eindelijk weer op tijd op bed, komt wel goed deze zomer hihihi.

Nu lkkr chillen!

5. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hoi dames!

Sorry kom er echt bijna niet aan toe om te reageren.. ppff.. zo druk druk druk! Sorry sorry sorry!!!!!!

@natascha, hoe beviel jou de mirena? ik moet nadenken over anticonceptie en zit te twijfelen tussen de Mirena en gewoon de pil... een 4e is niet uitgesloten, maar voorlopig als het aan manlief licht nog niet!!

@gewicht dochterlief...
    Nu ben ik van difrax naar de advent overgegaan sinds gisteren om te proberen.. en ik moet zeggen dat het al veeeeel beter gaat! Ze laat wel eens 50 staan.. maar dan na een half uurtje wil ze het nog wel opdrinken..

Mijn favo verloskundige was gisteren nog hier geweest (zomaar nog ff weer, lief he) en die vond haar er gewoon hartstikke goed uit zien en ook gezond..
    En zei wel dat ik me echt geen zorgen moest maken en dat de weegschalen ook vaak allemaal van elkaar afwijken enzo...

Maar goed, we moeten maandagmiddag terug naar de kinderarts in het ziekenhuis voor haar gewicht etc.. dus ben benieuwd of ze dan is gegroeid.

Maandag morgen heb ik ook de afspraak voor de kinderfysio hier in de buurt.. en de kinderfysio van het ziekenhuis belde nog hoe het was afgelopen en dat we haar altijd mochten bellen bij vragen..

En gaf ons nog tips hoe we haar nu moeten vasthouden en neerleggen enzo, omdat we pas maandag alles verder horen.

@fotoshoot...
    Vanmiddag werd ik gebeld door de fotograaf hier in 't dorp.. ze zochten een fotomodel baby voor een shoot... Ze kennen de verloskundige praktijk waar ik bij zit en vroegen dus of daar iemand voor was.. en toen noemde ze ons!! Ze hadden er bij verteld dat ze met haar schouder zat, maar dat was geen probleem.

Vanmiddag meteen een shoot gehad met dochtertje lief.. (durf niet goed namen te noemen hier eigenlijk).. echt super leuk.. van die soort anne geddes foto's...

Woensdag is het mama cafe (om de woensdag hier in een grand cafe op initiatief van de VK praktijk) en daar komt een grote foto te hangen... en ook in de etalage en op de website.. en als dank krijgen wij een paar foto's via de mail en een grote foto in lijst van hun! Super leuk.. ben zo benieuwd!!!
    Ons schatje deed het heeeeel goed...

Zo dat was het effe voor nu..

Hopelijk gaat hier ook alles goed!!!!

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Mama2010

Leukk joh zown gratis fotoshoot :D :D :D
    gaaf hoor.

euuhhhm de Spiraal beviel mij prima heerlijk nergens aan denken met dat ding.
    alleen als je nog een 4de wil ja tja dan zou ik hem persoonlijk niet nemen.
    ik heb het idee dat me slijm nog langer niet optimaal is voor een "plak"beebje.
    of je moet gewoon heel veel geduld hebben hahaha

Hier net gesport :D

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Leuk mama2010!! Wat een eer :) en niet gek dat je wat minder er bent toch, volgens mij ben je net bevallen ;)

Ik moet zeggen dat ik het weer leuk vind om hier te kwebbelen:). Ik ben natuurlijk een tijdje geleden vertrokken, omdat ik merkte dat het als een verplichting voelde. Ik had er geen plezier meer in. Ik vind het zó weer leuk!
    We hebben sinds we besloten zijn gegaan zoveel sores gehad en ruzies om niks... Stelletje 'wijven' zijn we :p
    Ik vind het heerlijk dat het hier ook lekker rustig is, het bijlezen blijft zo ook leuk en toch blijf je een beetje van elkaar op de hoogte.

Jullie zullen het vast niet begrijpen van me :):) dat begrijp ik dan ook wel weer... (sorry)
    Ik vind het ook leuk om iederéén hier weer te zien! :)

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik denk dat zowel pil als spiraaltje even tijd kost om weer te 'ontwennen'. Je lichaam moet zich weer herstellen en een eigen cyclus terugvinden.
    Ik hoor veel mensen aan de Mirena, meestal positief maar ook wel een paar negatief, maar goed, dat is overal mee natuurlijk.
    Ik heb het zelf niet gedaan tussen S ven en de eventuele 3e, omdat ik niet hou van gefriemel door een huisarts ;)
    Maar na nr 3 gaat hier denk ik wel een spiraaltje erin. Of G ijs moet *snip snip* doen

9. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Haha wat n plofkop!!
    nee we komen niet meer in wbd! Zitten sinds vorig jaar op n vaste klus van de westerschelde naar belgie. Dus elk weekend met schuitje in terneuzen!:)
    Mn mam heeft ruim n week in t zh gelegen ivm dr pacemaker. Ze had paar x aanvallen gehad, maar wisten niet wat t was. laatst had ze er 2 op 1dag, dus naar hap gegaan, werd ze doorgestuurd naar spoed eisende hulp en lag ze daar aan monitors voor onderzoeken. Toen kreeg ze weer n aanval, en werd pas duidelijk wat er gebeurde. Hartslag zakte eerst naar 40 en steeg daarna naar 180! Dus was schrikken natuurlijk, want niet overleeft dit!
    Bleek dat dr pacemaker niet goed was afgesteld, is nu verholpen gelukkig.

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Mama2010 . wat leuk zeg , zo'n fotoshoot !! Fijn dat jullie meisje nu wat beter drinkt !!!!!!!

@Kimonootje , fijn dat je moeder weer is afgesteld :)
    ;
    @Ingel er moest een dag komen dat je weer terugkwam , want wij zijn gewoon te leuk !!

11. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Mirena spiraal, eeh nee, voor mij nooit meer n spiraal!! Maargoed, wat ik dan weer had gebeurd anders nooit.. K ben weer n uitzondering..;)

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja dat is waar :D
    Ik vond het concept privé-forum met al het gedoe eromheen denk ik niet meer zo leuk...

13. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    [QUOTE=Ingeltje;12418483]Ja dat is waar :D
    Ik vond het concept privé-forum met al het gedoe eromheen denk ik niet meer zo leuk...[/QUOTE] och dat waren er wel meer... lol

14. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Manlief zegt op dit moment dat ie het wel goed vind zo...
    Ik weet het nog niet.. we zeiden altijd 4.. maar ben ook heel gelukkig nu met mijn 3 meisjes. Tis meer.. heel stom misschien.. ik wil deze fase gewoon niet afsluiten!!
    Het zwanger willen worden, testen, zwanger zijn, bevallen mag dan wel overgeslagen worden.. maar dan.. zon klein mensje in je armen. Zo'n wonder!!

Ach ja... ik zal wel niet de enige zijn...

He marjon...;)

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jep !!!!!!!!!!!!! Das een fase waar ik heel moeilijk afscheid van kan nemen :(:p , zo bijzonder !! Maar goed !!! Ik ben alle spulletjes aan het wegdoen en dat helpt wel in het afsluiten .......

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dat had ik ook heel sterk, toen Sven net geboren was... nog één keer alsjeblieft! Ik wil dit nog niet loslaten voor altijd!!!
    Ik denk wel dat bij ons 3 de max is. Anders wordt het praktisch en financieel gezien wel heel lastig allemaal.

17. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Oooh kimono, wat eng zeg!!
    Pff dat is idd wel heel gevaarlijk dan... gelukkig is ze er nog!

Spiraal, ik heb hem en baal er van, ben nog steeds ongesteld helaas, niet zoveel als ik hier voor had, maar had gehoopt dat niet meer te worden...

Aantal kindjes, ik hou het op mijn 2 kids, of ik moet oooit een man tegenkomen die al een kind heeft, maar zelf wil ik het niet meer.
    Alle baby spullen zijn ook weg, ff moeilijk, maar ik weet dat het gewoon niet meer kan.

Forum... heb natuurlijk niet meer mee geschreven in jullie andere forum(s) maar moet zeggen dat ik het wel heeeel leuk vind dat jullie weer terug zijn, en zonder hard feelings, denk dat alles veel te hoog op liep na een tijdje, dat werkt niet.
    Mijn 'verplichte' afscheid heb ik toen ook niet erg gevonden...
    Maar vind het toch wel weer gezellig zo!

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb hetzelfde Yend! Ik moet zelfs bekennen dat ik niet eens meer weet wat de aanleiding van al het gedoe was:):).
    Ik merk wel dat je in de tussentijd volgens mij ontzettend gegroeid en veranderd bent. Je komt heel anders over, wijzer, gelukkiger! (dat dénk ik dan ... ik heb natuurlijk niet zo veel meer over je mee gekregen, maar je verhalen zijn rustiger ofzo!)

19. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Haaaaaaaai... iedereen al op bed natuurlijk!
    Ik ben nog niet moe... was eerder vanavond moe van frommel want die was een beetje uhh druk en lastig vandaag... maar daarna leef ik helemaal op.. lekker avondje voor mezelf! Vriendlief slaapt al! Die moet zijn krachten besparen hihi! Ik zag vandaag dat mijn vruchtbare periode 1-4 start en 4-4 waarschijnlijk de eisprong is.. al is mijn cyclus wat onregelmatig de laatste maanden dus hij moet volgende week elke dag aan de bak! Hahaha! No time to waste!!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Dus hij kan flink aan de bak Frommeltje ?

hihihihi

Deel Deze Pagina