meimama 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door marjon 2, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    bumba was hier ook favo , maar nu dora !!!

leek Eekje naar plopsa en naar zee , de meiden zulen vast genieten !

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja? Hoef je dan niet elke keer heen om bij te schrijven?

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    :D hihi goed plan!

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier is Dora ook een hit! Sven zingt steeds 'op de kaart op de kaart' heel schattig.
    Wij hebben thuis ook een heeeele leuke luistercd met liedjes voor kleine kindjes, Plonsje het eendje. Sven zingt ook de liedjes mee, erg lief. Als iemand een linkje wil, PB me maar even, heb de liedjes op een downloadlink geplaatst.

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik = boos!

Gaat hier iemand om half 8 's ochtends lopen boren!
    Straks ff papier in de hal hangen, vind dat gewoon niet kunnen als je in een flat woont!
    Wij doen 's ochtends en 's avonds altijd rustig en stil, en dan wordt je wakker geboord... bagger!

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Dean is gek op koekiemonster en animal, dora vind hij ook erg leuk ja, maar probeer de tv meer op nl 3 te zetten, vind al dat geweld op tv zo erg!

7. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Dora is hier ook favo bij Jana, Nora iets minder.

Het meeste houden ze van 'Wonderteam'. Jana zingt dat moeiteloos mee en zelfs Nora kan 'wonderteam' zeggen. :) Is vast het langste (verstaanbare) woord dat ze kent.
    "Wonderteam, wonderteam, je hulp in nood. We zijn al onderweg met de snelle boot. We zijn niet sterk en we zijn niet groot, maar met z'n 3-en beter dan de middenmoot" :p

@YenD: half 8 is wel erg vroeg om te boren :x Hier staat de TV meestal op 'NickJr'. Allemaal tekenfilmpjes zonder geweld en erg lief :) Weet niet of jullie dat in NL ook kennen, is anders wel een aanrader.

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Eekje, nickjr hebben we ook, maar zodra darren er is moet spongebob op...
    Bagger!

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Jeeeeej! Kinderbijslag!!
    Hoe vallen de broeken van v&d? Ken alleen die van h&m, dean moet dan loose fit, dus de breede modellen... maar zijn uitverkocht :(

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

whahahahaha Charlot vind het ook geweldig en vooral Plop.
    maar toen we in plopsa waren en Charlot zag die figuren lopen noouuu ze wist niet hoe gauw ze zich in ons moest verstoppen

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yes wij hebben laatst zown Chino gekocht bij v&d de broeken vallen wel normaal.
    maar de shirt van het merk Frendzz valleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein mag je zeker wel 2 maten groter bestellen..
    als je maatje 86 koop valt die als een krappe 92 dus je kan beter nog maar groter bestellen ;)

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goeiemorgen trouwens.

oohh Charlot begon de dag slecht :(
    ze heeft een mega knuffel van een hond en daar knuffelt ze altijd mee.
    maar vanmorge was ze gek in de kop dus wou ze de hond bijten maar ze ging ernaast :(
    dus volop met der mondje op de grond. arm meissie gelukkig hebbe we vloerbedekking boven.
    maar ze was zoooo zielig :(

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Dit is een foto van de voorkant:D:D:D:D
    Mja heb nu me haren vast dus dan zie je nog niet zoveel van de kleur.
    Jesse zit al te zeiken dat ik me haar niet had moeten verven.
    NOu dat vind ik egt lullig dat hij het zegt mja hij is wel eerlijk

14. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Dees: ik kan me inbeelden dat het wel even wennen is, idd wel eerlijk. Arme Charlotte trouwens!

Gisteren zijn we gaan wandelen in de velden langs de ezels en paarden. En daarna nog even naar het speeltuintje. Beide kids hebben zeker 3-4 km gestapt (en amper gedragen geweest). Moet wel zeggen dat ze snel sliepen ;)

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Zielige Charlotte !!! En ik vind het je kei mooi staan , you have bjeutifoel eyes !!!
    V&D , shirts vallen idd smal ,bestel vor TAra 1 maat groter als dat ze heeft en voor MArit eigenlijk ook !!

Net wezen wegen en MArit is 80 gram aangekomen in 2 weken en nu morgen naar de ka , kijken of het genoeg is en wat hij verder wil ..Er moet iig iets gebeuren aan haar eetgedrag want bijna alles moet er spelenderwijs in , anders zou ze zo goed als niks eten .........en dat is dan in haar goede periode ....De arts van het cb had een naam voor wat Marit elke keer doet : peuteranorexia , nou dat vind ik eng klinken hoor .......Als dat maar geen voorbode voor later is !!! Het verschil met volwassenen is dat kindjes wel weer gaan eten als ze te zwak worden ...

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Maf kind heb je toch dees!

Hmm geen v&d dus... ga wel ff in wijk kijken strax, kunnen ze de broeken gelijk passen...

Voor mezelf ga ik denk ik naar de albert kuip, ff veel voor weinig scoren!

17. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Marjon: pff dat vind ik toch wel een zwaar woord hoor. Gelukkig is ze wel wat bijgekomen, benieuwd wat de KA morgen zegt. Succes hoor.
    Heb je al eens geprobeert om ze door T&T te laten 'voederen'? Om 1 of andere reden vindt Nora het wel leuk als Jana haar iets aanbied :p Doen we niet altijd hoor, maar soms doet Jana dat spontaan ;)
    Pff, vervelend zeg, ze moet toch iets eten. ;)

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Dat hebben we ook al geprobeerd en werkt het beste als wij het doen of oma , maar goed de bedoeling is natuurlijk wel dat ze zelf honger krijgt en zelf eet ....................................in haar bunkerperiode gaat dat wel iets beter .......

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjon jeetje oefff dat klinkt wel heel zwaar hoor.

pfieeuuww mijn kind is helemaal gek geworden ze loop continu te springen en rent als een malle door het huis heen
    ga haar zo maar eens in der stoel zetten met een broodje.
    ze trekt ook elke keer haar knipjes uit der haar GGGRRRRRRRRRRR
    trekt ze ook nog haar ermee uit vind ik zo zonde en dan kijkt ze me ook zo aan van Nananaaaaanaa

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hihiihi ondeugende Charlot !!!

Deel Deze Pagina