Cyg is altijd al wel actief op ZP Lekker gesport maar me schouder kan echt nog niets hebben das wel jammer. maarja meer oefeningen voor de billen benen en buik he
goed bezig , wordt tijd dat dat eens klaar komt , kun je je klaar gaan maken voor ...................................................................................................een werping/worp !!
grrrrrr dacht dat ik vorige week een bestelling had geplaatst bij de hema, maar blijkbaar toch niet goed gegaan.. dus net maar "weer" een bestelling gedaan.. en heb lekkere trek.. de stroopwafelijs roept me vanuit de vriezer en de chipjes vanuit de kast.. kssssssssst ga weg!!
ik snapte er al niets van.. maar goed, enige jammere was dat een bikini broekje er nu niet meer in L was.. wilde M en L bestellen, dus nu maar alleen de M besteld.. dus geen ijs en chips nu haha
ik had een heleboel toen 1 + 1 gratis besteld en die week daarna was die actie er niet meer, grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Als k n parfum heb die ik niet lekker vind, gebruik ik die voor op de wc, alles beter dan n strontlucht
Hey wijffies! Ik ben er nog hoor Druk bezig met de voorbereidingen van de verhuizing. Ze gaan donderdag inpakken en meubels uit elkaar halen. Ben nu bezig met alle kleren van de meiden uitzoeken en dan dat speelgoed... Frommel: peuteranorexia. Daar bedoelen ze dan mee dat ze bewust kiest om niet te eten? En er dus geen medische reden is? Knuff, het is zwaar voor jullie hè meid... YenD: zit je daar niet mee dat je kinderen naar hun biologische vader gaan dan? En je vriend, die heeft helemaal geen rechten... Ik zou daar persoonlijk behoorlijk zenuwachtig van worden... Leuk je haar trouwens! Oeh, Marjan! Dat schiet al op bij jou hè! Stroopwafelijs, haha dat klinkt lekker Hollands Kimm
Elea , ik weet niet of ze er op dat moment bewust voor kiest , ik zeg dat ze daar nog te jong voor is , het probleem is niet van vandaag en een peuter moet ze eigenlijk nog worden deze maand , dus ik zeg morgen niks tegen de kinderarts kijken of hij er ook zo over denkt .........................................