Hier is Lyvia fan van Bumba en Dora. Daar doet ze ook echt mee, hoor je ineens 'say starrrr, say starrrr!' Ze kijkt trouwens alleen in de auto en veel programma's zijn door d'r zussen uitgekozen. Dat in de auto kijken is straks nog maar een paar minuutjes als we verhuisd zijn, haha dus dan kan de tv thuis ook wel eens aan
gaaf elea, dat het verhuizen allemaal zo snel gaat! het is altijd huren daar? ik ben begonnen in de millennium trilogie ben al halverwge boek 1, en ben hooked!! dus ben lekker aant lezen Marjon, benieuwd idd wat de KA er morgen van zegt ! ik ga naar bedje, nog ff lezen, en slapen maar!
Elea, ik heb geen vriend... Kids hebben alle 2 andere papa, en alle rechten gaan naar hun. Helaas is dat zo, andere oplossing zou er ook niet zijn... Truste meiden
Ik kan geen dag zonder luchtje... sterker nog... geen dagdeel! Als het aan mij ligt blijf ik maar sprayen! Ik heb een luchtje van Beyonce, Heat heet het... kei goedkoop en zo lekker! Vanwege de prijs spray ik nog een x extra!
Moet je er een stiekje onder doen.. ik heb van die mini stiekjes van rubber.. dus die glijden ook niet uit!
Frommel is dan ook een slanke tante maar geen anorexia peuter.... Marjon heeft vandaag te horen gekregen dat Marit wellicht peuteranorexia heeft...
@Marjan: jij gaat snel, je bent er al bijna. @Elea: fijne verhuis! en dan lekker genieten van jullie nieuwe stekje @Marjon: succes bij de KA, erg benieuwd naar wat ie zegt.
Morning, ik ben echt blond, gister 3 broeken bij h&m besteld voor darren, vond best duur, 47 maar ach.... zie ik later dat ik 1 broek 2x heb besteld! Ahaaa vandaar! Volgende week is het binnen. Zo nog een broek voor dean scoren en dan is het weer klaar ff. Fijne dag iedereen!
Marjon succes vandaag bij de KA! Elea, hoe is het met de vloer boven? zit ie er in? succes met verhuizen he meissie!!! Eekje, succes met de kinderkamer! Leuk he... gaan jullie straks nog specifieke kleuren doen??? Yes, hahaha blond! Niet slim nee.. maar goed die kun je weer terug sturen toch... @Hier Gisteren KA geweest... G is 350 gram gegroeid!!! Ze zit nu op 4500.. helemaal goed.. en waarschijnlijk bijna 60cm.. dus zit goed met de groei.. hoef gelukkig nu ook niet meer terug naar het ziekenhuis, controles mogen nu via het bureau.. ER komt iemand van het bureau hier om 10 uur.. wat doen ze dan ook alweer? Niet echt zin in.. ben al opgestaan met hoofdpijn vandaag, niet zo geweldig geslapen.. dus hoop niet dat het zo'n gezeur is.. Nou fijne dag allemaal!
Jaa kan natuurlijk terug sturen... hoop sowieso dat ik de goede maat heb besteld, 122 is net te kort, maar maat 128 zit weer zo ruim om dat sprietige lijfje... Heb wel smalle broeken gekocht, en een joggingbroek voor de tennis. Zo nog ff nike's kopen voor hem
Thijme moet juist de regular fit , anders is het te straks , Tara de slim of extra slim ..' Ik bestel bij de h&m zoiezo altijd 2 maten Yes , die het beste zit hou ik en de andere stuur ik terug , je hoeft toch niet vantevoren te betalen dus ook geen gezeik met geld terugkrijgen ........Handig !