@YenD: hopen dan maar dat het past. Vervelend soms die maten. Jana had gisteren een T-shirt maat 128 (!) aan, toen ik dat 's avonds wou uit doen kreeg ik haar hoofd er bijna niet door. Ik heb echt moeten trekken (arme meid ). Die moet ze dus niet meer aan... @mama2010: kleuren kinderkamer, nog geen idee. Het wordt Jana haar nieuwe kamer, dus ik denk dat we haar wel wat inspraak zullen geven. En ik hoop vurig dat ze geen knalroze kiest
heb een hekel aan te laat komers !! grrrrrr...ik zou een blokje gaan wandelen , mis je haar misschien net , hihhi
GGRR iik kaat mensen die te laat komen. Het gesprek ging goed. ze kunne mij een 0 uren contract bieden in de functie van Verzorgende op B niveau. Heb eerlijk gezegd dat ik vrijdag nog een sollicitatie heb. waarop ze zei nou wacht je gesprek van vrijdag af en als je voor ons kiest dan kom je 11 april hier om je contract te tekenen. dus ik ben blijjj
Kijk Dees das nog eens wat !! Maar pas wel op met 0 uren contact , valt je uitkering dan niet weg , of hoe werkt dat ....
Naja vlak er na kwam ze wel.. maar wel irritant.. Vind ik ook al irritant met kraambezoek als ze later komen... ppff..net als of ik de rest van de dag niets te doen heb ofzo.. ppfff!!! Werd net gebeld door school dat de oudste wat neetjes heeft... Naja dat wist ik natuurlijk al... Maar blijkt dat de juf van groep 3 ze heeft.. en haar zoontje zit bij mijn dochter in de klas... Hele school moest nu ook gecontroleerd worden.. ppff wat een gedoe of niet.. Maar mijn vriendin zei je moet die lotion van prioderm gebruiken en niet die shampoo ofzo? Ach jaaaaaaaaaaaaa volgens mij moet je gewoon heeeeeel veel kammen zodat die neetjes er uit gaan... Nou dametje wil ook niet slapen dus ik gooi haar maar in de kinderwagen en dan kan ik de oudste ophalen.. en de middelste in bed gooien!
Laatkomers... Grrrr... En al helemaal als ze niet even bellen of zich verontschuldigen :x Een van die mannen van de verhuizing was te laat met als resultaat dat we dus een ander hebben genomen. Die was tenminste keurig op tijd! Lekker puh Balen die vlooien zeg! Fijn dat het gesprek zo goed ging Natas! Hopen dat vrijdag ook zo succesvol is, kun je kiezen! Mijn baas heeft een andere baan... Helemaal leuk voor haar natuurlijk, maar ik vind het super jammer Ze is echt zó goed in d'r werk!
Oh trouwens Dees, ik zou persoonlijk nooit voor een 0-uren contract kiezen, of je moet ècht niet anders kunnen!
dat houdt in dat als er werk is , je kan werken en anders hoef je niet te werken ............. daarom zei ik dat ze ff goed moet nakijken of ze dan nog wel een uitkering krijgt als ze daar gaat werken ...
beste is kammen kammen kammen , Mama2010 , dat werkt het beste om luizen tegen te gaan ..en daarbij wassen , maar de eerste 2 weken echt elke dag kammen en jezelf en de rest ook controleren ..Knuffels uitwassen of week of 2 in een gesloten vuilniszak doen , beddengoed verschonen .... Ik heb preventieve lotion , ik denk dat ze die bedoelen .....en haren vvlechten of invlechten en wat haarlak erover heen , dat vinden ze ook niet zo lekker ....