En als er geen werk is, zit je thuis en wordt je niet betaald? Vreemd hoor. Ik geloof niet dat dat bij ons kan.
Nou dean heeft ook een spijkerbroek erbij, wel wat strakker model, maar nog wel wat groei ruimte. Bij zeeman ondergoed gekocht voor hem, dag dag rompertjes! En nog paar shirtjes. Voor darren sport kleding..... en het leukste! Een inniminni baby pakje voor mijn vriendinnetje die gister een positive zw test had!! En ik was de eerste die het wist (ik was er bij hahaha)
Ze plannen mij alleen in als er werk is. en ik heb niet zoveel keus ik moet werken anders word me uitkering gewoon stop gezet als ze erachter komen dat ik dit weiger. ik kan wel een aanvullende uitkering krijgen. maar zal vrijdag voor de zekerheid nog wel ff met het Uwv bellen. Het is niet zo dat ik een keuze kan maken zo makkelijk is dat niet.
@Natas: maar ik neem aan dat er voorlopig wel werk is? Want anders zouden ze je toch niet aannemen? En er is dus wel kans op contract met 'vaste' uren? Dat is ook altijd goed. Begrijp wel dat je niet zomaar alles kan weigeren, maar wel fijn dat je vrijdag nog een solli hebt, kan je misschien toch nog kiezen. @YenD: leuk! Die pakjes lijken altijd zo klein weer En proficiat voor je dinnetje, leuk dat jij de primeur had
Heb trouwens ff flink de balen erin Charlotte gierde alles bij elkaar zostraks in bed. ben zo bang dat me meissie weer een keel/oorontsteking krijgt er kwam allemaal slijm uit haar mondje en ze zegt weer AUU. heb haar maar zetpilletje gedaan. en nu dommelt ze wat in slaap
ja maar zo snel wordt je uitkering toch niet stop gezet Dees ........Stel dat ze nu een maand geen werk voor je hebben dan zou je niks krijgen , als je een aanvullende uitkering kan krijgen wordt het wel een ander verhaal .....Laat je idd maar ff goed onformeren .!!!knuffffff.... Gastouder worden , is dat niks voor jou ....
Eekje klopt wat jij zegt hoor. ik wacht vrijdag af en hopen dat hun mij ook wat aanbieden en dan kijk ik waar ik het meeste aan heb
Marjon nee dan moet ik me hele huis ombouwen en is ook geen zekerheid geen pension-opbouw allemaal gedoe met belasting omdat je volop verdient en eind van jaar veel moet afstaan. had al wat onderzoek gedaan
Zo thuis ................... Goed gesprek gehad met de kinderarts en we hebben opnieuw 5 buisjes bloed laten prikken , ik weet niet precies meer waar allemaal voor maar met name wederom coeliakie , was de vorige keer negatief , maar kan soms vals negatief zijn ...Ook de vetabsorbtie wordt nagekeken in het bloed ...En dan nog een boel dingen .....Over 2 weken heeft hij daar alle uitslagen van .....In die 2 weken gaat hij een teamoverleg doen met andere kinderartsen om te kijken of hij misschien iets over het hoofd ziet .. en bespreken of het verstandig is om Marit van binnen verder te bekijken ....Het lijkt echt een inname probleem ...een eetteam zal niet helpen , want dat is voor kindjes die altijd slecht eten en Marit kan met tijden ( zoals nu ) ook goed eten ...daarom wil hij ook nog geen sonde doen , omdat we het haar dan alleen maar makkelijker maken dat ze niet hoeft te eten ............ Dus nog ff 2 weekjes geduld ........ Hij vindt Marits groeicurve echt specifiek voor coeliakie, maar goed dat moet dan wel het bloed uitwijzen ....... Intussen hopen dat ze blijft eten en weer een lijn gaat pakken want ze was dus weer gezakt , zit nu net iets onder de -3 lijn ..
Agossie moet ze weer door de medische mallemolen Maar ergens wel fijn dat hij toch denkt dat het coeliakie is en het niet op iets psychologisch wordt geschoven. Ik bedoel, daar kun je zo moeilijk wat mee hè...
Goede avond. 2 dagen niet online geweest en moest veel bijlezen.Niet te veel kletsen he dames ;P Marjon: Hopelijk hebben jullie snel weer meer duidelijkheid. Dikke knuffel Cynet: Gezellig zeg dat je mee komt kletsen alles goed Elea: Spannend verhuizen. Ben erg benieuwd naar je nieuwe stulpje als het af is hier lagen de kinderen al om kwart voor 7 op bed, wat waren ze jengelig en vervelend. Was ze echt zat. Na even heel boos te zijn geworden waren ze gelijk stil en heb ik ze niet meer ggehoord hihihiih
aan de ene kant hoop ik dat het echt iets is , kan ik er iets mee , psychologisch denk ik zelf het meeste aan , vooral ook als ik Linnie me Mike bekijk , ze lijken in die dingen wel erg op elkaar ....maar goed we zullen zien ...
Hier moe en niet zo lekker in mijn vel vandaag.. Ga denk ik maar vroeg naar bed als de kinderen eens een keer gaan slapen, want c zit hier nog naast me.. en de andere 2 zijn hopelijk nu in slaap. ppfff