gister Mick voor het eerst een wen-dagje op de kleuterschool. hij had er veel zin in, maar 's morgens zei hij: 'mama, breng me maar naar ippel stippel hoor, ga ik gewoon lekker met luke spelen' had ie toch wat last van zenuwen.. en hing eerst aan m'n benen, totdat hij kist met autootjes zag staan.. toen was mama niet meer in tel, en had hij alleen maar oog voor de vet coole auto's haha.. gelukkig maar.. al moest ik wel even slikken hoor toen ik wegliep.. maar hij had het super gehad. dus volgende week 2e keer wennen.
Hahaha! Genezen van zijn homo zijn Ach ik laat ze lekker lullen, ze hebben toch altijd wel wat te zeiken.
@Kimm: fijn dat Mick het uiteindelijk toch naar z'n zin had. Gisteren naar plospaland geweest, heel leuk. En al bij al viel het weer goed mee! Er was erg weinig volk dus dat was mooi meegenomen Kids zijn nu bij souders aan de zee. Dus rustig inpakavondje want wij gaan morgenavond naar de zee
Zo ik zit op me kont. NU ff chillen net nog snel ramen gewassen. jesse zet nu de terras kachel in elkaar wat een groot fucking ding ik snap die man niet hoor dat hij zown groot ding wil mja.. Soms moet je mannen ff laten he hebben alweer gneog discussies gehad vandaag.
@Natas: hihi, das misschien wel een slim idee Gewoon effe laten doen. Voordeel is vast dat het met dat groot ding gewoon lekker gezellig warm wordt
Zo Charlot is goed gekeurd door de KNO als ze komende winterperiode weer pijn krijgt an haar oren dat gaan ze buisjes plaatsen. We zijn nog op zoek geweest naar speelgoedhuisje maar niets kunnen vinden. zal zo eens op internet zoeken. En de terrasverwarmer is terug gebracht haha was idd veel te groot. we hebben nu een kleinere en elektrisch
Heeh zitten jullie weer hier? Was het andere forum niet leuk meer? Was jullie kwijt Alles goed? Er zijn er inmiddels een paar bevallen... Gefeliciteerd! Pippelina en mama2010 En nieuwe zwangeren erbij... Ook gefeliciteerd
Begrijp ik nu goed dat ze overleden is? Tenminste op facebook reageert iemand, weet dat ze altijd in jullie hart is.... Ik krijg er rillingen van en zit verstijfd achter mijn computer...
ja erg hè.. zat ook met kippenvel het bericht op FB te lezen.. het leven is soms zoooooooo oneerlijk.. vind dit zo erg voor Veer en haar familie.. zit nu weer met tranen in m'n ogen.. pffff en als het mij al zo aangrijpt, hoe moet Veer zich dan wel niet voelen!!!
Marjon ja dat word nergens gezegd idd ik weet het ook niet. Ik ga ff sporten kom vnaaf wel ff weer kijken of er een update is
Ben ff lekker gaan wandelen buiten met de kids, ze zijn morgen vrij dus ff flink moe maken dan slapen ze lekker uit hihihi
Ja dat is bij mij ook zo. Ik werk gemiddeld 21,6 uur per week. Ze maken een 6-wekenrooster en dat herhaalt zich dus elke 6 weken.