C mag na de meivakantie beginnen op de psz en nog wel bij haar grote zus op school. Helemaal top natuurlijk.. Wie beginnen er nog meer met 2 jaar? En hoe doe je dat met het middagslaapje?
Op Facebook heeft ze een heel verdrietig bericht geplaatst, waaruit je het niet helemaal kunt opmaken, maar ik denk dat haar moeder is overleden...
@marjon.. hier zou ze naar een lokatie gaan waar 2 ochtenden doen, speciaal omdat het vanaf 2 jaar al is.. maar nu beginnen ze deze maand nieuw ook peuterspeelzaal op M haar school en mag C daar naar toe... veel makkelijker natuurlijk met halen en brengen enzo... maar is op maandagochtend en donderdagmiddag... Dus moet ff gaan uit viegelieren hoe ik dat donderdags met slapen ga doen.
hey ja vandaag nog thuis gebleven, maar eigenlijk al weer beter. maar 1 dagje koorts gehad. en mij heeft de extra slaap wel goed gedaan. dus allebei helemaal prima vanavond weer lekker vroeg naar bed hoe ging micks ochtendje school?
ZO ik ben weer thuus van sporten was weer lekker. alleen jammer dat me schouder nog steeds niet mee werkt
was er al bang voor, was ook aan het kijken ,maar kan niks vinden ... Pfffff wat erg zeg .......ik dacht juist dat het weer beter ging .....