Oh en ik doe ook geen beloftes over hoe vaak ik wel of niet kom. Voor mij moet een forum iets vrijblijvends zijn geen verplichting. Dussss
Maar wat ik nog niet snap, wat is dit als er ook een besloten stuk is? Waarom twee of zelfs drie plekken als het andere forum ook niet gesloten wordt, of gaat die wel dicht?
Zag nog dat nog niet iedereen in het belsoten gedeelte kan. Wel vervelend als je er iets belangrijks neerzet. En er niet op gereageerd kan worden
Heftig Yend!! Vreselijk.. zo jong. Raar idee om hem te zien liggen... sterkte Ik heb alleen hier haha dus ik kom hier wel eens rondhangen. Als iemand iets privé wil melden, dan geeft ie maar een gil hier. Zelf heb ik me in die club nu 'geabonneerd' dus krijg nu meldingen ook.
Ja het staat in mijn onderschrift he maakt niet uit.... Ik ga maar eens dutje doen... Ben wel benieuwd naar de kids trouwens, hoe ze eruit zien nu! Doet iedereen ff fotootje posten?
Wat een heerlijk stel ! Ik kan op mijn ds geen foto's posten , lig lekker in mijn bedje , net weer ff moeten rennen ,hopelijk was het de laatste x!