Het lijkt er.niet op dat ze er heel veel last van heeft hoor.. gelukkig maar... en ze beweegt het armpje ook al steeds meer... ze heeft alleen nu wel een voorkeurshouding! Daar krijgt ze dus ook kinderfysio voor... En bij jou??
Stappen? chapeau Dat doe ik je niet na (nou moet ik zeggen dat ik er ook niet echt behoefte aan heb, maar das een ander verhaal ) Hier vanmorgen lekker, ontbeten, eieren gezocht, gewandeld. Sven is wezen fietsen, en ik ben op zoek naar wat ik nodig heb voor de taart maken van F zijn b-day. Straks naar mijn souders, daar lekker eten
Nou ik moet zeggen dat ik het niet zo geweldig vond hoor... je bent gewoon in zo'n Andere fase in je leven.. dat ik steeds zat rond te kijken en dacht.. wat doe ik hier eigenlijk... haha.. Ik denk wel dat het belangrijk is om er af en toe uit te gaan.. ff tijd voor jezelf, maar ik zal dat de volgende keer op een andere manier invullen..
O wat fijn! voorkeurshouding, das dan wel weer balen. Maar gelukkig al aan het juiste adres! Of nog eens naar de osteopaat? Heeft bij A goed geholpen bij haar voorkeurshouding. Hier gaat het echt zwaar relax. Naut is echt een relaxt mannetje. SLaapt prima, komt 1x per nacht voor een voeding. Maar dat is half wakker worden en aanleggen en verder slapen Ik zit op 5 a 6 voedingen Overdag laat hij er vaak meer tijd tussen. Maar das niet erg, meneer is 2,3 kilo!!!!! ja echt aangekomen in de eerste 5 weken. CB arts moest alweer lachen. En ook nog eens 6,5 cm erbij! Maatje 50/56 heb ik alweer uit de la, luier maat 3 heeft alweer zijn intrede gedaan.............zucht gaat veel te hard. A en F zijn lekkere peuters, al is F toe aan speelzaal en A toe aan school. Of te wel voor hen heb ik zo nu en dan rollen behang nodig! En wat betreft mezelf, ik herstel super. Ik wil van de week eens beginnen met wat hardloop acties Jij ook goed herstelt?
Hahaha ben blij dat je dat zegt, voelde me al zo'n oud wijf hahaha Maar het is zeker belangrijk om zo nu en dan wat voor je zelf te doen. Daar heb ik ook echt behoefte aan, en dan kan voor mij zo nu en dan al zijn ,dat A en F, (N parasiteert nog bij mij, dus daar kom ik niet zo snel vanaf ) Even een middag weg zijn. Gewoon even lekker op de bank, of in huis rond keutelen zonder, een miljoen keer onderbroken te worden. Maar Sven en ik zijn inmiddels al twee keer uit eten geweest, heerlijk! Binnenkort een biosje met zijn tweeen
maat 3 Pip sodeju , die heeft Marit ook nog( en zit nog ruim) , hihihhi...... heerlijk hoor zo relaxt ............
Maat 2 past ook nog wel, maar meneer piest zoveel dat hij dan aldoor nat is. En helemaal als hij 5/6 uur slaapt is het een natte boel. En om nou aldoor 's nacht om 3/4 uur een baby helemaal in de schone kleren moeten hijsen Hahaha ik ben zelf amper in het land der wakkeren
Oh heerlijk ja!! Wij gaan 18mei een weekendje met vrienden naar Antwerpen.. lekker uiteten en winkelen enzo.. heerlijk! Kan ik me nu alweer op verheugen. Wanneer moet jij weer werken? Als ik daar aan denk.. ppfff
Kinderen hebben er geen last van.. ben juist heel kalm en rustig tegen hun... Maar ik kan om de kleinste dingen in janken uitbarsten... (als ik alleen ben.. ik laat het niet zien)
O heerlijk weekend weg! Antwerpen lijkt me ook heel mooi/ leuk! En wie gaat er dan op de drie dames letten? Werken, dat duurt gelukkig nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang 2 juli pas. We gaan eerst nog een weekje op vakantie in juni, naar de Ardennen, daar hebben we een vakantievilla gehuurd. En jij?
Wel ok , laatste weken heeft ze goed gegeten , maar lijkt de laatste dagen weer een stuk minder te worden ...Maar goed zolang ze nog eet .................................ze eet telkens een week of 3 a 4 goed ( dinsdag zitten we aan de 3 weken)..........................................ik hoop dat ze het eten vol gaat houden , maar vrees er een beetje voor ................het ging weer zo lekker , en nu moeten we de laatste dagen wel weer van elk hapje een spel maken , en dat helpt vandaag ook niet echt ...................
Nou klinkt totaal niet onbekend..................... Same here. Maar moet zeggen dat het wel steeds beter gaat. Dus heb hoop
Ze houdt zich aan het lichamelijke minimum, meissie toch! Ik las laatst al op FB dat ze gelukkig wel wat aankomt! En groeit dus das mooi! Gaan ze nog verder onderzoeken doen?
ze hebben nu weer 5 buisjes bloed afgenomen en daar krijg ik 17 april alle uitslagen van ......En de ka wil nog ff in overleg met de andere kinderartsen , of hij misschien iets over het hoofd ziet en of het misschien verstandig is om toch eens bij Marit binnen te kijken ( darmen , buik )...........omdat hij het niet zomaar wil gooien op dat het tussen haar oren zou zitten ...
Oe spannend dus nog even. Maar wel goed dat de KA, ook andere erbij betrekt, je kunt je blindstaren op een casus. Hoe met T en T verder, Las dat lady T haar B gewoon heeft gehaald! Top hoor
Oh heerlijk zeg! Ik moet 4juni ALWEER aan het werk.. blegghhh Ze logeren bij mijn moeder dat weekend. Die past sowieso ook 2 dagen in de week op dus dat is ook niet onbekend voor ze...