Ja ja LAdy T heeft ff in 6 weken haar A en B gescoord , hoop dat ze over week of 6 ook haar C haalt !! Thijme is met zijn snorkeldiploma bezig en wil daarna nog gaan reddingszwemmen ...... Op school doen ze het reuze goed nu Thijme extra werk en uitdaging krijgt gaat hij helemaal fluitend naar school .........want hij vond het maar een beetje saai .............
Ik ga er weer vandoor, Nautjekapautje wordt wakker en we gaan zo naar mijn souders! Tot snel (echt!!!!!)
Hallo Dames. mama2010 fijn dat de kleine haar armpje alweer meer gebruikt. voorkeurshouding balen die ahd Charlot ook al direct. Hier net alle visite weg. net nog ff uurtje met jesse aan kaarten geweest buiten charlot heeft nog uurtje geslapen. heb wel pijnlijke vinger ik wou een rieten mandje pakken en toen schoot er een splinter onder me huid dus nu rode ietwat ge-irriteerde vinger balen
yep 10 weken.... Bij M had ik een half jaar nog vrij (ww) en bij C zo'n 4 maand vrij.. 2 weken te vroeg, 10 weken verlof en nog zo'n 4 weken vakantie.. nu moet ik wel weer beginnen.. want ik moet mijn vakantie gewoon in de schoolvakantie opnemen voor M....
Yes heb hem eruit heb maar stukje van me huid los gepeuterd tot ik bij het begin van de splinter kwam en toen kon ik hem eruit trekken Auuwwiiee. maar hij moest en zou eruit haha
Marjon daar was ik dus ook bang voor ik zitnu ff stil op de bank heb vreselijk veel rugpijn vandaag gaan we ook niets meer doen Jesse is de bij-keuken aan het opruimen omda tik helemaal gek word van de bende daar. Vnaaf lekker patatjes eten. En morgevroeg naar de dierentuin
Hier nu naar schone meoder daar eten , morgen naar mijn vader en vriendin , morgenaaf hier eten met familie en dan kan het gewone leven weer beginne !! Om te beginnen net dinsdag en woensdag vrij zijn !! like like like !
hai dames veer: wat een vreselijk nieuws. het is zo onwerkelijk. kan me voorstellen dat je er helemaal van onthutst ben. en zo jong en nog vol in het leven. wens jullie veel sterkte toe. hey pip leuk dat je er weer bent! volgens mij ben ik hier wat minder vaak. het lijkt wel alsof ik het druk heb en de kids izjn de laatste drie weken zooo vervelend. vienne enorm eigen wil, schreeuwen enz en daan vooral moe van school.. erg vermoeiend. ben benieuwd hoe het morgen gaat. dan is bram werken. maar vriendinnetje is er nog wel even voordat ze naar ouders gaat. ga ik mooi even plantjes kijken ik ga even peking express kijken. bye