Zo dag 1 van pasen zit erop! Vandaag gezellig bij mijn papa gegeten! Frommel heeft zitten kanen... niet normaal! 8 gamba's!!! Rollade, asperges, sla, ijs, aardappelen en heeeeeel veel chocolade! Niet normaal wat er in ging! Morgenochtend even bij mama langs en dan daarna naar een boer met de buren en mijn papa! Daar is wat te doen voor kindjes en dan om 12:00 gaan de koeien naar buiten (van de campina reclame) Denk dat frommel het wel leuk vindt! Morgenmiddag nog geen plannen! Lekker niksen!
wat een klein vreetzakje , frommel die frommel van jullie , hihihhihi..........................asperges heeft ze hier helemaal fijngeknepen en trok er een heel vies gezicht bij en riep VIES ! T&T vinden ze overigens wel lekker ...
Goedemorgen, had gister geen zin meer om te typen... Gister lekker bij mijn moeder gegeten, darren was er ook weer gezellig bij! Lekker kip in braadzak, asperges en zelf gemaakte gebakken aardappels. Heeeeerlijk! Alleen had mn moeder het toetje al op tafel gezet dus dean wou niet meer eten Daarna ff lekker in bad gezeten en met dean naar huis gegaan, darren mocht bij oma slapen! Wilden vandaag ook naar boerderij gaan, maar het is echt schijt weer, ff kijken of vriendin met auto gaat... Anders lekker chillen thuis, heb nog eitjes en verf, dus vermaken ons wel!
ik heb me overigens in Eilat verstapt. Ik weet niet wat ik precies heb gedaan, maar ik heb sinds dat moment toch een pijn in mijn voet... Weer dus niet hardlopen
lekker Yes, hier zou Marit ook stoppen als het toetje er stond , hihih Auwwww Maidin , ff naar laten kijken misschien ..
ja, ik heb zelfs moeite met gewoon lopen... Dus morgen even een afspraak voor mij maken bij de ha en voor nine, want die is al een paar weken verkouden!
Maidin K*t van je enkel zeg Ik ga eens ff uitgebreide lunch maken voor jesse en mij. dat word smulllen
bedankt dames, net ff uurtje gerelaxed, nu ff hapjes maken, alvast een kan vol koffie maken, en dan gaan we weer!! voor de derde keer verjnaardag vieren, pffff, ben er straks wel klaa rmee hoor!!!! hahahahaha