Zwaar is het niet gelukkig, jeukt wel, doordat die losse haren blijven zitten en gaan kriebelen, en je mag niet vaak wassen... 1 x per week ongeveer!
Hoelang kan dat blijven zitte Yes? Maar als je het gewassen hebt dan zal het wel zwaar zijn denk ik ..
Nou ik ga slapen hoop dat ik morgen er weer beter aan toe ben , de een na de ander valt bij ons op het werk om , dus hoop dat ik het iig kan gaan proberen , Tara zei toenstraks heel lief met een aai over mijn wang , maar mama dan blijf je toch gewoon een dagje thuis , krijg je van mij een kopje thee als ik uit school ben ....Ze heeft gelijk , maar ik moet het altijd proberen of ik moet wel niet zo rot zijn ....
Marjon ik wist niet dat je op crash dieet was Jesse mooie foto Hmmzz Ingen btw jij had toch afstand gedaan van forum??
wat ik nu niet snap is dat ik uit 3 berichten op het oude forum moet opmaken dat er dus kennelijk hier weer gekletst moet worden... ik vind het niet tof dat we welke keer zonder weinig overleg weer iets anders gaan uitproberen... en we lopen nu al geheimzinnig te doen over namen. geen probleem voor hier, maar daarom vond ik het huidige forum juist zo fijn. en ik ga niet daar mijn prive dingen melden... pff zo dat is eruit.
Yep! Dat had ik ook! Maar hier ben ik nog wel eens af en toe te vinden. Het andere forum voelde als een verplichting, omdat we daar een privéclub hadden, hier kan ik gewoon af en toe eens meelezen, kletsen, zonder me bezwaard te voelen als ik een tijd niet meelees. Snap je verwarring
yep , 1 iemand schreeuwt een ander forum, 3 mensen hoppen over (voel je vooral niet aangevallen, zo is dat niet bedoeld) en de verwarring is all over the place.
mogguh . , ik ga het hier proberen maar denk dat ik zo weer thuis ben , moet wel ineens een heel stk beter gaan wil ik het volhouden .. LvdB, ik doe nergens geheimzinnig over meid , en voor mij en Natascha was het in eerste instantie gewoon voor erbij , we zien wel of het druk wordt ..
Marjon, als ik het was is het wel zwaar ja. Ik ga het er over 2 weken uithalen, dan lekker mn haar kammen en flink wassen. Dan gaan ze er weer in. Mn eigen haar wordt stuk korter en lichter gemaakt. Met de dreads in kan het lekker doorgroeien. Zo dean naar oppas brengen en dan naar de begravenis... bleg! Vanmiddag met de kids een ijsje halen, het is nu al lekker buiten!
Ik ging net met dean darren naar school brengen, begint dean opeens hard te huilen bij het weg gaan. Huilend op de fiets, ff stil dan zei hij, daarheen, en zei ik nee mama gaat naar huis, begon hij weer te huilen. Huilen toen we door de flat liepen, en 5 minuten bij de voordeur zitten huilen. Toen nog zeker een kwartier lopen huilen, en nu is hij stil. Ik snap er niets van, weet wel dat hij graag naar school wil, maar hij was echt over de zeik!
Yes heeel veeel sterkte vandaag. ach arm menneke zo overstuur zielig hoor.. MOrgen trouwens. Marjon hoe voel jij je??