Marjand: Dat was ook mijn eerste gedachten, maar iedereen zegt op facebook dat het erg ver weg is. Dus ging ik weer eens twijfelen
Nee joh...is toch prima 21 mei. Waarom zoveel haast. Het is niet iets waar hij dood en dood ziek van is. En je gaat er ook niet dood aan laat maar zeggen....
dat zou ik ook het liefste doen Linnie, maar heb dat de laatste 2 maanden gedaan en toen was MArit wel afgevallen , en dat werkt voor haar dan ook niet ....Nu we dit volhouden heeft ze ipv niks soms wel haar halve bordje leeg ......, soms ook niks .......
Marjon: Het blijft moeilijk die lastig etende kinderen. Als ze 18 zijn vragen we ze waarschijnlijk of ze een boterham minder kunnen eten omdat het niet aan te slepen is. Marjan: Nee dat klopt. Hij stopt alleen soms met ademen s'nachts maar gaat er als het goed is niet dood aan
Hallooooooo! Daar ben ik weer Verhuisd en wel Nog in de zooi en er moeten nog flink wat dingen gebeuren, maar het is hier zoooo lekker! En superdicht bij school, wat een verademing. Met jullie ook alles goed? Nog iets gebeurd de afgelopen week? Kussss Elea
thanx .......................... ik probeer het elke x ook wel wat los te laten ,maar als ze dan weer zo'n dip krijgt dan vreet dat weer ff aan me .....................en ook al verwacht ik niet echt iets van de bloeduitslagen , stiekum zit dat toch wel in mijn hoofd te knagen.......
avond, weer heeeerlijk getennis nu zo lekker op bedje met husband Linnie, hopen dat het na de operatie goed opknap! Yes, goed aangepakt met je ex, ... wel klote da thet zo'n schijtvent is hoor... lullige is dat je dean z'n papa nie twil afnemen, maar zo'n onbetrouwbaarheid heeftie ook alleen maar schade van...... klote marjon, dat eten... zo balen dat het steeds zo up en down gaat... en logish dat je op een gegeven moment er ook een beetje klaar mee bent, met dat vechten voor elke hap... trusten, en oant moarn!
Das toch ook logoisch meis. Volg je moeder gevoelens en dan komt het goed. Zo is het hier ook gegaan. Ieder kind is anders en doet anders. Dus gewoon doen waar jij jezelf goed bijvoelt