Linnie, nou in de zomer zou ik hier niet aanraden! Dan ben ik zelf ook gevlucht! Het warmste dat ik hier heb meegemaakt was 58 (!) graden!!!! Nou dat wil je echt niet hoor! Is verschrikkelijk!!!
Ah lin balen. Maar je moet wel uitkijken als hij slaapapneu heeft. Want dan zou ik wel proberen te vervroegen via zorgverz Marjon kan me voorstellen dat slopend is. Daan heeft nu sinds drie dagen weer warm eten op. Wel gelukkig ander eten. Maar hij zit enorm in de weerstand. En hoe meer trucs we uithalen hoe mooier hij het vindt .. Ik ga morgen weer afvalpoging doen. Via programma waar ik vorige x 12 kilo ben afgevallen. Misschien is dat stok achter de deur. Iemand zin nog in een meeting?
Altijd zin in een meeting Lin. Maar ik denk dat ik dat niet meer ga trekken voor de lanseer datum. Dus op mij moeten jullie niet meer rekenen voor die tijd.
wow wat een nacht... een huilende Jeanine is niet fijn. Respect voor nachtouders! Heb denk ik een uur geslapen. J is nu even aan het spelen, maar ze is zo verkouden... Ik neem haar denk ik mee naar de HA
Foto's volgen nog als ik alles op orde heb Frommel! Heb nog niet eens een bank! We hebben een hele mooie hoekbank gekocht, maar de levertijd is minstens 4 weken, mits het niet bij de Saudi Arabiƫ douane blijft stilstaan, dus we zitten nog wel even op onze tuinstoelen in de woonkamer Verder genieten we van de rust hier en het groen. Het lijkt wel een vakantiepark in Spanje ofzo, met al die palmbomen en vogeltjes Ik ga iedere dag met L yvia fietsen, ze vindt het heerlijk. Straks even lekker naar buiten met haar en daarna nog even voor tuinmeubels en slaapkameubels kijken. Ik wil voor in de tuin graag zo'n loungeset, vind ik zo gezellig en sjiek staan Meivakantie is het idd beter Linnie
Goede morgen Lin: ik heb ook wel zin in een meeting. Gezellig. Elea: deal Zo even naar het stadskantoor mijn rijbewijs verlengen. Niet echt zin in