haai en doei net lekker bij vriendin geweest. weer veel te laat in bed. morgen weer werken... pff heb laatste tijd zoo geen zin. welterusten allemaal
Ik dacht al, sinds wanneer kijk jij naar de tieten van Yes, Frommel? Whahaha! Maar ik ben erg benieuwd Yes. Wordt het een 'mouw' of dat niet? Het klinkt als een hoop werk trouwens, wauw, stoer hoor!
Elea, soms is het wel raar... bijv in een kroeg ofzo dan zit iemand opeens naar mn borsten te staren duurt altijd ff voordat ik door heb dat ze naar mijn tattoo kijken, en dan heb je mensen die het proberen uit te spreken, erg grappig of mensen die gewoon vragen wat er staat... Nieuwe tattoo wordt idd een mouw, ik wou het al héél lang, maar had nog geen duidelijk plan...
Morge dames... Hier een kutnacht gehad charlot van 3tot5 liggen janke en gillen ppfftttt.. Vanmorgen al flink boodschappen gedaan. en zo met ons 3tjes naar emmen om cadeau voor Charlot haar verjaardag te kopen.
Of ze staren wèl naar je borsten, maar doe net of ze je tattoo bekijken Whahaha! Spam eens een foto van je tattoos dan. Ik vind een mouwtatoo echt supergaaf.
Dit is nog niet alles, maar de rest staat op mn rug en daar kan ik zelf geen foto van maken, zal vanaaf ff aan mn moeder vragen
arme jij... Ik voel met je mee... Nine was ook goed bezig... tweede op rij... ik heb echt respect voor mensen die elke avond er uit moeten voor hun uk.
Heb vanmiddag Alain Robert THE Torch zien klimmen. Echt supercool! Voor de liefhebber: PhotoBlog - French Spiderman climbs to the top in Doha Verder hadden de meiden daarna zwemles van de nieuwe zwemjuf. E line vond het super, maar C elya had het te koud! Het was vandaag n btje bewolkt en 'maar' 28 graden... Haha die is een beetje té geacclimatiseerd geloof ik Vanavond fijn op de compound gefietst en gespeeld met de meiden. Nog geen seconde spijt gehad van onze verhuizing. T is hier heerlijk!
oooh, dat is die wolkenkrabberklimmer!! Veer, dikke knuff voor jou we zijn hier er altijd voor je! knuff!!!!