als ze het zelf doen , dan kun je er ookniks tegen beginnen ..maar bij ons gingen ze dat pas echt vanaf ruim een jaar doen ofzo !
Morge dames. Hier gaat het slapen ineens weer heel slecht. Charlot word regelmatig zwaar in paniek wakker zo zielig... ook het eten gaat weer bagger ze eet geen brood meer en geen avond eten. doet het dus alleen op haar tussendoortjes. dit doet ze nu alweer 1 week. ze heeft wel vaker van die dagen maar duurt nooit langer dan een week. dus eigelijk zou ze vanaf het weekend weer "goed" moeten gaan eten.
Hier sliep Lyvia alleen maar op haar buik. Al vanaf het begin eigenlijk. Zelfs in de couveuse lag ze zo, want anders werd ze niet rustig. Ik vond het ook eng, maar de kinderarts gaf aan dat het geen probleem was. Dus dat stelde wel een beetje gerust. Oh en Juut, hoe was je vakantie?????
lastig he Dees ..Zo doet MArit dat eiegnlijk altijd , af en toe eet ze s avonds wel wat ........maar probeer nu de tussendoortjes toch wat te minderen , zodat ze s avonds wel echt honger moet hebben en ze is nu weer tijdelijk een paar dagen in de week terg naar 8 maanden potjes , dan eet ze tenminste s avonds ook wat .......vooral nu de boterham ook weer iets moeizamer gaat ..maar goed ............................ben nog steeds tevreden over de hoeveelheden alarmbelletjes gaan nog niet bij mij rinkelen ...
heeft ze geen keelpijn Dees ? misschien ff niet zoveel melkprodukten geven , anders krijgt ze nog meer slijm ...
Maidin ze ligt altijd al met haar hoofd een stukje omhoog omdat ze zovaak last van haar oortjes heeft. Marjon Charlot krijgt eigelijk bijna geen melkproducten.
ja ze heeft wel ergens last van ze zit heel de ochtend al tege me aan op de bank. dus lekker knuffele
Morning, beterschap voor charlotte! niks aan al ze iets hebben en je weet niet wat! Marjon, wat top dat ze zo heerlijk slaapt nu!! volhouden
Die 2 n**ken wat af hoor, zou me verbazen als je ongi wordt dees Mn vriendin was hier met haar neefje, 2 maandjes ouder dan dean, eerst ruzie maken om speelgoed, maar daarna hebben ze zich prima vermaakt! Elea, heb ff gegoogled maar WAUW wat woon je daar fantastisch!!! Ik denk dat ik ook een mei vakantie kom logeren bij je! Hebben jullie tijdsverschil met nl? En voed je je kids 2 talig op? Ik zou zoooo graag in het buitenland willen wonen, maar gaat nooit lukken zolang de jongens nog geen 18 jaar zijn.