wat ik al dacht , bloeduitslagen waren goed , alleen de schildklier was verhoogd , maar niet zo hoog dat je het kan koppelen aan haar gewicht zeg maar .... Ik krijg nu toch een oproep voor een eetteam als het goed is met enige spoed omdat ze toch weer slechter gaat eten en we het niet eten voor willen zijn........Moet begin mei weer gaan wegen en standen weer doorgeven , als ze toch eerder weer stopt met eten dan moeten we gelijk contact opnemen want ze mag niet meer afvallen ................... al met al dus eigenlijk geen reet mee opgeschoten ......
jeetje balen Marjon.. op zich natuurlijk fijn dat haar bloed goed is, maar zou fijn zijn als je de oorzaak weet van het weinig groeien en het slechte eten!
Hier ik ben emo. heb net me werkdagen door gekregen er is een collega ziek. dus ik kan morgen vroeg werken do ochtend vr middag. en dan weer ma middag en di ochtend. ben blij hoor dat ik weer werk heb maar moet Charlot wel gaan missen valt me heel zwaar. appart had ik niet verwacht
Logisch Dees , je bent gewend om weer 24/7 bij je meissie te zijn ....Als je bezig bent , gaat het vast wel hoor , dikke knuffffff
Marjon ja ik moet weer ff die *drempel* over. ach en ik werk elke keer maar in etappes van 3uur dus zolang ben ik niet bij haar vandaan
Jooeehooeee de zwemjuf heeft vandaag tegen Patrick gezegd ( hij gaat elke dinsdag met ze oefenzwemmen) dat als Tara morgen in de zwemles zwemt zoals ze vandaag deed , dan mag ze de 27e op voor C , Tsjakka in 2 maanden A,B en C !! Maar goed dat moet ze morgen dan nog wel waarmaken .......En de juf zei ook dat wedstrijd zwemmen wel iets voor TAra was ..dus daar gaat ze waarschijnlijk , als ze de proeflessen leuk vindt mee beginnen na haar C ..................................................... duimen jullie morgen allemaal voor haar !!
vanmiddag op school heftig , moeder van klasgenootje van TAra , met de fiets gevallen , met dochtertje van 3 voorop ..Meisje was niet meer aanspreekbaar en bewusteloos en is met loeiende sirenes afgevoerd , hoop maar dat we morgen op school goed nieuws hierover krijgen ..
hey marjon wat gaaf he! en wat verschrikkelijk van dat kindje. brrr bedenk ik met toch dat ik er ook laatst bijna lach met twee koters. en toen moest ik nog boodschappen doen...
marjon, balen van die uitslagen, tenminste, van het feit dat je niet iets concreets kan doen idd.. en wat heftig van dat meisje!!!!! en Go tara!! superknap zeg, 3 stuks in 2 maand, wow!!! Elea, al weer iets aan de beterende hand? Dees, komt goed joh! als je paar uurtjes werkt, ben je alleen maar gelukkiger wanneer je weer bij haar mag zijn HIer mijn 3e tennisles gehad, vind het helemaal leuk, dus ga mooi door met lessen deze zomer!!
goed bezig Jose !! Tara moet het morgen nog wel eerst bewijzen !! idd heftig voor meisje , hopelijk horen we morgenochtend op school meer en valt het mee en is het maar een hersenschudding ofzo ...............