meimama 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door marjon 2, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Hoop ook dat het meevalt met haar... heftig hoor!

En voor jou ook lastig elke dag dat gestuntel met eten... en nu nog wachten dus...

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Avond!

Marjon wat super goed van tara!
    Darren deed 2 jaar over A en is nu alweer een maand of 1,5 met B bezig.
    Kind heeft geen haast ;) staat met iedereen te lullen ipv zwemmen...

Jose, tennis is leuk, darren doet het ook en is er echt goed in, ik vind het met lekker weer ook leuk... op het terras naast de baan!

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mama van kindje dat met de fiets was gevallen , schrijft dit :

Een nachtje in het ziekenhuis... Jee wat ben ik geschrokken en wat was ik bang om mijn kleine lieve prinses te verliezen.
    Vanmiddag nadat ik W. uit school was halen gevallen met de fiets, I. zat voor in t stoeltje en viel met haar hoofd op grond. Ze is bewusteloos en reageert niet.. O wat ben ik bang! Met de ambulance met spoed naar t zkh.. Ik zie de angst in W. z'n ogen. Mijn popje valt steeds weg en lijkt me niet te zien.. In het zkh wordt de opame geregelt, ze wordt aan de monitor gelegd en elk uur gecontroleerd. Gelukkig na 3 uur wordt ze steeds alerter en krijgt ze weer wat praatjes. Mijn meisje is weer terug!! Als er niks verandert gaan we morgen weer lekker naar huis..

pffff , gelukkig goede afloop 1

4. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Marjon: gelukkig goede afloop. Je mag er niet aan denken... Wat goed van Tara!

Zo ga Jana naar school brengen en dan naar de winkel boodschappen doen :)

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    onwijs gaaf zeg!!!

owh juk... verschrikkelijk! Dat is denk ik mommy's worst nightmare!

@ Babe: leuk dat tennis. JW tennist ook. Lijkt me erg leuk, maar ik heb veel last van mijn schouders en armen dus of het wat is...

zucht... wat een stress, maar fijn dat het met een sisser afloopt.

@ Eek: succes...

@ Hier: ik zou morgen weer een radio-opname hebben. Leuk natuurlijk. Kreeg ik gisteravond een mailtje dat ze de studio voor vandaag hebben geregeld. Dus nu moet ik als een idioot gaan schrijven en liedjes zoeken. Dat zou ik vanavond doen... grrr

6. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    het is druk vandaag :S

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nou Juut enorm , jhihihhi

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Maidin, ik heb je blog gelezen...
    Je schrijft mooi over je vakantie, hoe je schrijft over Jezus eyc, ik geloof niet in hem, maar zoals je het schrijft vind ik het wel mooi.
    Welk geloof heb je?

Ik ben vandaag nog de kerk in gegaan met dean, die heeft een kerkklokken verslaving ;)

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik ben te moe/lui om gezellig mee te kletsen....ik hang voor lello op de bank.

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Middag dames.

Het werken was leuk vanmorgen. leuke vrouw ze wou alleen dat ik de badkamer deed en haar slaapkamer. Voor de rest mocht ik zelf weten wat ik deed.
    dus woonkamer keuken en bijkeuken maar gedaan.
    en toen was het alweer 12uur ging zo snel de tijd.
    tussendoor nog ff pauze gehad en gekletst..

kreeg Charlot net met heel veel moeite in bed ze gierde alles bij elkaar.
    denk dat ze toch even weer moet wennen dat ze naar de gastouder gaat.
    heb ik me dus op verkeken.

OOHH en ik kreeg net een preview van Charlot haar taart en waauuww die gaat echt super worden

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    fijn dat het zo goed ging Dees !!

Marjan wat ben je toch een lui ding ;)

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    kerkklokken verslaving... whahaha lol.. Ik ben christen en de rest vind ik niet belangrijk. Ik probeer hetgeen Jezus leert uit te dragen en ik geloof in Hem, zoals staat beschreven in de Bijbel. De kerk, zoals in de Bijbel staat, bestond niet uit 'denominaties'. Dat zijn dingen van de mensen, die graag alles in hokjes willen stoppen. Tuurlijk ben ik aangesloten bij een kerk, maar de naam boeit mij niet. Legt dat wat uit Yes. hihi...

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Thijme was ook helemaal leip van kerkklokken , maarhet gaat over Yes , hiihihiih

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    fijn dat het goed ging dees... het is soms maf he hoe kinderen zijn. Abby kan je over het algemeen over zo neerleggen en ze slaapt, maar in Israƫl moesten we zeker een uur aan acclimatiseren alleen geven voordat ze naar bed kon... dat hadden wij niet verwacht. Het is wennen voor Charlotte, maar zal vast goed gaan. Heeft ze een leuke ochtend gehad?

De tijden zijn hier weer eens veranderd... ten goede. Abby gaat om 11 uur naar bed tot 1 uur. Nine eveneens. Dat klopt precies met etenstijden... dat is ook weer eens leuk!

@ marjan: lekker lui... doen

@ eten: gekke vraag. Ik weet natuurlijk van Marjon, maar ik heb een kind die nu haar 8ste boterham van vandaag wil hebben (incl ontbijt). Daarbij eet ze normaal avond en koekjes en fruit. Wat moet ik hier mee? gewoon geven? Ze komt niet extreem aan. Ze weegt 11 kilo nu en dat zit op de -1 lijn. Ik weet dat ik weinig te zeuren heb, maar 8 boterhammen???

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    dat zou toch wel fijn zijn als het weggaat!

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    8 boterhammen , dat zijn er genoeg , hihihi ..Maar ja misschien verbrandt ze wel heel snel ......Zolang ze niet te snel aankomt en zeker zolang ze op die -1 grens zit , zou ik het haar geven.....Hier moeten ze alleen wel eten in die drie maaltijden , maar ik ben dan van dir 3 rrr , maar dat komt met name omdat hier ook al school , sporten en al die dingen wel maakt dat we een schema moeten hebben ......

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Maidin ja ze vind het geweldig daar.

gelovig ja tja ik ben het egt niet hoor.
    maar laats had ik hier wat mensen aan de deur die kwamen mij boekjes aansmeren heb ze wel aangenomen.
    want ik vind het wel interresant om te lezen.
    maar vind het te zware stof dus heb het weggegooid.

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ marjon: thanks

@ nat: dat zijn vaak jehova getuigen en die hebben toch echt een ander geloof dat christenen. ze noemen zich christen, maar zijn het niet. ik geef toe christenen evangeliseren, maar gaan niet vaak langs de deuren. Er zit echt een verschil tussen jehova getuigen en volgelingen van Jezus.

19. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Serieus? Je vond het toch niets? Ik wil nog even wat afvallen en dan ga ik graag mee

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    btw geloven is niet moeilijk en ook niet zwaar. Heb je de film van narnia gezien? Dat is de kern van het evangelie.

Deel Deze Pagina