Maidin ja Narnia gezien idd maar vond het wel zware film. ik weet nooit zo goed wat ik van alles moet denke. ik vind het prima hoor als iemand gelooft. als ze er maar geen nare gewoontes bij nalaten. snap je wat ik bedoel?? klinkt miss lulliger dan dat ik het over wil brengen
Uh wat vond ik niets? En wil je nou eerst afvallen voor een meeting? Anyway, maandag komen er een aantal mei mama's naar mij.... ik heb hier al eerder gevraagd, wie het leuk vindt.. kom ook!
Yes she did it !! A B en C in 2 maanden , yoehoeeeee , nog wel ff bewijzen de 27e maar eigenlijk al in the pocket !
Hehehe frommel & lvdb, volgens mij bedoelen jullie alle twee wat anders... Jeeeeeej!!! Tara is de beste zwemster ever!
oh haha ik dacht primark hihi. ik moet 's ochtends werken, maar kan kijken of ik 's middags kan. of is iedereen dan al weg? mhmm wordt trouwens wel lastig met vienne die slaapt als ik thuis kom en daan die naar school is.. zucht, soms is school handig, maar de vrijheid is een beetje weg. ik heb je berichtje denk ik niet meegekregen. misschien keertje op zaterdag of zondag ?
Volgens mij is iedereen er nog wel in de middag hoor! Kan je Vienne niet in de auto laten slapen? Kijk maar wat je doet... een keer op een zaterdag of zondag maakt mij niet uit maar het is sowieso een heel gedoe om wat af te spreken! Sil is binnenkort een weekje in brabant dud wellicht kan je dan?
Ook goede morgen trouwens Gisteren een druk dagje: boodschappen gedaan voor zaterdag want dan is het feest voor Nora's verjaardag (en nog 3 anderen van de familie) Vieren we samen want anders moeten we elke week iets plannen. Wilden eigenlijk BBQ doen, maar aangezien de weersvoorspellingen ronduit slecht zijn, houden we het maar op zelfgemaakte pizza Verder een nieuw ritsje gekocht voor Nora's jas en het jasje gemaakt. Jasje heeft Jana 1 zomer aangehad, dus scheelt niets aan, behalve dan dat de rits al kapot was. Geen kwaliteit meer, was nogthans niet heel goedkoop :x In ieder geval heb ik het wel mooi kunnen maken Vanavond nog strijken en de rommel opkuisen zodat het huis er weer wat toonbaarder uit ziet. @Dees: klinkt als leuk werk en al zeker als het klikt met de persoon waar je gaat helpen
Ff mn ei kwijt als het mag... Ik wordt echt gek van mn moeder! Ik zag haar altijd als sterke onafhankelijke vrouw, ze heeft na haar scheiding 28 jaar geleden nooit echt behoefte gehad naar nieuwe relatie, vroeger wel eens geprobeerd, maar liep telkens stuk. Sinds darren er is wou ze geen vriend meer, ze vond haar leven prima zo. Nu heeft ze een vriend, en ik vind het echt héél leuk voor haar dat ze iemand heeft gevonden! Maar het is echt een eikel! En mn moeder gedraagt zich opeens als een ja knikkertje. Telkens is hij boos op haar, en dan maken ze het uit, en dan na 2 dagen zoekt ze hem weer op, want jaaaa ze is zoooo verliefd! Ik kan er niet tegen, ik zie mijn sterke moeder echt veranderen in zo'n hopeloos geval, dat zonder zijn mening niet eens meer weet wat ze op haar brood wilt... Nou toppunt! Gisteravond komt er een vriend van mijn moeder (al jaaaaaren getrouwd met haar beste vriendin) voetbal kijken, dat doen ze al 20 jaar samen. Verteld ze dat aan die kwal, wordt hij kwaad!! En wat zegt mijn moeder..... jaaa misschien moet ik dan maar geen voetbal meer kijken met hem.... Serieus? WTF! Waar zijn je hersenen! Stuur ze berichtje naar me, ja ik laat hem maar dagje met rust, hij is zo boos... Dus ik zeg, leuk toekomst beeld of niet? Bleg!
@Yes: bah, dat klinkt echt als een nare vent. Geen leuke situatie ook voor jullie niet Helaas zal je moeder het wel zelf moeten inzien. Ik hoop dat ze dat ook snel doet, want zo is het ook maar niets. Laat die vent niet tussen jullie inkomen hoor. Knuff voor de erg vervelende situaties die dit vast met zich meebrengt.
Hoop idd niet dat hij tussen ons in komt nee, ze had er ook over gelogen tegen mij dat ze weer wat hadden... Ik kan er niets aan doen, moet maar afwachten tot ze zelf ziet dat ze van hem echt niet gelukkiger wordt! Ik begrijp er niets van, ze had altijd hekel aan als vrouwen zich zo gingen gedragen door een man..,
@YenD: maar ik vrees dat ze (voorlopig nog) niet inziet hoe zij zich nu gedraagt... Ik denk dat je het als 'buitenstaander' ook veel gemakkelijker inziet. Maar helaas helpt je dat natuurlijk niet verder.
Lieve yes, Wat een klote situatie. Maar Eekje heeft gelijk vrees ik. Waarschijnlijk heeft jou moeder zich ook regelmatig geërgerd aan jou eerdere mislukte relaties. Maar ook daar moest jij zelf achterkomen. Hopelijk ziet ze het snel in. X
Haaai ladies! Even druk gehad hier, geen zwptijd Lekker weekendje weggeweest naar Center Parcs met schoonfamilie. Schoonzus- en broer waren 12,5 jaar getrouwd en hebben ons een heerlijk weekendje cadeau gedaan! Was heel erg leuk. Helaas kwamen de waterpokken van Sven weer in een 2e ronde boven, dus hebben we na dag 1 niet meer kunnen zwemmen met hem. Nog steeds heeft hij wat koorts de afgelopen dagen. Maar hij slaapt er wel lekker door uit, ook wel eens fijn haha! Vandaag mijn laatste werkdag bij de bel telefoon... spannend!