ik heb echt een TE leuk idee voor vrijgezellenfeestje!!!! Mijn vriendin heet Hennie, en ze heeft een schijthekel aan Hello Kitty (no offense aan wie het wel leuk vind) nu gaan we t shirt laten bedrukken met hoofd van Hello Kitty en eronder Hello Hennie en haar kattenoortjes + staart laten dragen hihi, en denk dat de rest van de dames (zijn in totaal met 16!!!!!!!?????) ook een Hello Hennie shirt aan krijgen, is niet zo duur dat bedrukken.
Nou ik rij in mijn uppie echt nog geen afstanden die groter zijn dan 15 km!! Wel met iemand erbij hoor maar alleen is nog een drempel.. wel een waar aangewerkt wordt!!!
Dames, Ik heb net onstlag genomen heb een nieuwe baan, heb ik wel eerder verteld dat het er aan zt te komen (duurt nu al bijna een jaar hahahaha) maar ik ga aan het werk op kantoor bij mijn moeder, ga Loonadministratie e.d. doen Begin per 1 juni, gelijk vast contract (wow!!!) zelfde loon + in september opleiding doen, word betaald en alles ben mega blij laatste dagen dikke stress omdat ik dus onstlag moest nemen, maar heb het net gedaan en ben helemaal opgelucht!
das dan weer het nadeel van een openbaar forum, ben je met dit soort dingen toch wl bang dat het gelezen kan worden... maar ben echt superblij! het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat
ze reageerden erg positief en zijn blij voor me, maar viel mij wel zwaar hoor, vind mijn huidige werk ook wel leuk en mijn collega's zijn ook prima, vooral 1 heb ik hele hechte band mee, hem ga ik ook echt wel missen, maar goed, dit is een mooie stap vooruit in mijn toekomst !
Goed gedaan Jose en als je niet meer met elkaar werkt wil het toch niet zeggen dat je elkaar nooit meer zal zien ............
MOrge Jose super gedaan meiss. en het eind van je baan betekend niet eind van contact met je goeie collega's hier net ff emmen in geweest bij v&d ff wat lange pyama's gekocht voor charlot vanaf vnaaf doen we geen slaapzak meer om wat die trekt ze togh steeds uit. dus nu van die pyama's gekocht dat jurk model zodat haar rugje niet bloot komt te liggen
tja, in de praktijk is het toch wel dat het verwateren zal... ik bedoel, spreek niet prive met ze af ofzo... maar goed, krijg er weer nieuwe collega's voor terug