Goede morgen! @YenD: fijn dat je moeder het heeft ingezien. Hoop dat ze niet weer van idee veranderd! @Marjon: das wel leuk! @Dees: gefeliciteerd met Charlotte! Hoe was het feestje gisteren?
Pffff drama nacht... Dean heeft al paar dagen verhoging, zet alleen nooit door bij hem, dus ben weer hele nacht bezig geweest. Hij wil continue melk hebben, anders blijft hij huilen, stopt echt niet! Mn vriendin was gister uitgerekend, maar baby zit best wordt nu al op 8 pond geschat, dus hoop voor haar dat ze dr niet nog 2 weken laten lopen B-)
MOrgen dames Yes balen zeg dat Deantje zich zo ruk voelt hopen dat hij snel opknapt. Hier nog steeds erg moe. gister was leuke dag Charlot is super verwent met heel veel cadeaus"s. vlg week zondag hebben we deel2 dan komt er dus nog weer visite blughhh. Vanmiddag weer werken. Jesse die gaat glijk na zijn werk door naar een viswedstrijd dus Charlot en ik zijn lekker samen.
Heyhoi, Charlotte nog gefeliciteerd!! Yend, balen van dramanacht! Hopen dat dean zich snel beter voelt!
Gister trouwens naar ikea geweest, Yaro's nieuwe kamer bij elkaar geshopt, ik helemaal gesloopt... Pff k ben echt n mietje, middagje ikea sloopt me al
@kimonootje: das wel handig Wij doen ook een doorschuifsysteem als ons 3de kleintje eraankomt. Jana naar de nieuwe kamer, Nora naar Jana's kamer en nummerje 3 naar Nora's kamer en hopelijk kunnen we voor oktober doorschuiven @YenD: beterschap voor Dean. Wat een ontzettend slechte nacht. Hoe gaat het overdag?
avond!! weer thuis na mijn wereldreis naart zuiden was erg gezellig gister & vandaag! Jelmar en ik hebben ons prima vermaakt in Huize Rijk vant zomer noordenmeeting, mogen Nath & Julotte (en wie verder nog) gezellig int Frieze gastvrijheid ondergedompeld worden
Ik ben ook redelijk gaar.... lig ook lekker te chillen op de bank tot ik moe genoeg ben om naar bed te gaan! Was wel erg gezellig! En Jose ik kom graag een keer jouw kant op.... als bijrijder! Hihi
Wie wanneer vrij is dat is altijd de vraag haha! Maar ik geloof dat Sil in de week van 7 mei naar het brabantse land komt... exacte datum weet ik niet...
@Juud: Happy Birthday voor Abby!!! Wauw zeg, de allereerste 'mei'-kindjes zijn alweer 2j geworden. Wat gaat de tijd toch snel...
hihi, ja soms wel. Al zou ik toch graag willen dat het snel vrijdag is Dan komen we hopelijk te weten of er een broertje of zusje bijkomt.